Počet nahlášených stížností: | 45 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,dle výpisu z mého účtu mi bylo strženo v období od 3.1.2018 do 30.10.2018 celkem sedmkrát částka šestset korun firmou Ventuco a není mi známa žádná obchodní transakce, nebo předplatné nějaké služby, kterou bych si objednal. Snažil jsem se najít kontakt přímo na danou firmu, ale neúspěšně. Snad se najde řešení a nebudou se uskutečňovat platby podobného charakteru.
Předem děkuji za pomoc
Chci vrátit peníze.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a o podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uvedena společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo možné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Dle VOP společnosti je uživatel oprávněn smluvní vztah založený smluvními ujednáními kdykoliv i bez uvedení důvodu vypovědět bez výpovědní doby, a to zasláním výpovědi na adresu Poskytovatele. Obdržení výpovědi je Poskytovatel povinen Uživateli bezodkladně potvrdit odesláním oznámení na jeho Emailovou adresu.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, pane Malý.
Jste registrován na naší seznamce.
Z logů vidíme, že jste celou dobu od ledna seznamku aktivně používal, poslední aktivitu máte z 30.10., předtím 23.10. Pokud chcete, můžu Vám na Váš email začínající "malma..." poslat výpis z naší databáze dokládající tato fakta.
S pozdravem
Ventuco
Vážený pane Ventuco, zašlete MI na E-mail Vámi zmíněné potvrzení. Také MI zašlete kontaktní údeje, které nelze dohledat. Děkuji
Dobrý den, pane Malý,
email jsme Vám odeslali.
Kontaktovat seznamku jde přes tlačítko Podpora v rámci účtu na seznamce.
S pozdravem
Ventuco
Vážený pane Ventuco, zašlete MI na E-mail Vámi zmíněnou konverzaci . Také MI zašlete kontaktní údeje, které nelze dohledat. Děkuji
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat.
Uživatel je registrovaný na seznamce a během placeného období seznamku používal.
Všechno vyřešeno. Děkuji