Společnost


Servatech s.r.o.

Počet nahlášených stížností:59
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#27569Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.11.2018, před 6 lety

Jaroslav Dvořák

Znění stížnosti

Dobrý den,
zakoupil jsem u společnosti SERVATECH s.r.o.MT Blackview BV6000s. Telefon jsem 3.10 reklamoval, protože se odlepuje displej a přestla mi reagovat horní polovina, když telefon zapnu displej se sám otáčí, přibližuje a dělá si co chce. Reklamaci mi zamítli z důvodů:MT má mechanicky poškozený displey vlivem možného pádu, tlakem, nadměrným teplem a okolnostmi neslučující se s
konstrukcí telefonu.Mluvil jsem s technikem a neuměl mi vysvětli co je velký tlak nebo nadměrné teplo. Nikdy mi nespadl. Telefom je nabízený jako outdoorový odolný. Má 25 měsíců záruku. Na http://www.servatech.cz/mobilni-telefony/547-blackview-bv6000-cerny-outdoorovy-ip68-3glte-zaruka-25-mesicu-a-servis-6931548304418.html je propagační video kde s ním hází o zeď, ze tří metrové výšky na zem a přejíždí ho autem. Nabídli mi opravu za 1600kč kterou jsem odmítl protože chyba není na mé straně. K telefonu jsem si zakoupil u stejného prodejce i originál tvrzené sklo.
Obrátil jsem se na ČOI ale napsali mi že se mám obrátit na soud.


Produkt

Blackview 6000s černý, 2/16GB, LTE, 4500mAh, odolný IP68


Požadované řešení

Chtěl bych telefon, opravit, vyměnit nebo vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.11.2018 09:50, před 6 lety

Pokud bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2018 17:25, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.