Počet nahlášených stížností: | 59 |
Z toho za letošní rok: | 5 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
zakoupil jsem u společnosti SERVATECH s.r.o.MT Blackview BV6000s. Telefon jsem 3.10 reklamoval, protože se odlepuje displej a přestla mi reagovat horní polovina, když telefon zapnu displej se sám otáčí, přibližuje a dělá si co chce. Reklamaci mi zamítli z důvodů:MT má mechanicky poškozený displey vlivem možného pádu, tlakem, nadměrným teplem a okolnostmi neslučující se s
konstrukcí telefonu.Mluvil jsem s technikem a neuměl mi vysvětli co je velký tlak nebo nadměrné teplo. Nikdy mi nespadl. Telefom je nabízený jako outdoorový odolný. Má 25 měsíců záruku. Na http://www.servatech.cz/mobilni-telefony/547-blackview-bv6000-cerny-outdoorovy-ip68-3glte-zaruka-25-mesicu-a-servis-6931548304418.html je propagační video kde s ním hází o zeď, ze tří metrové výšky na zem a přejíždí ho autem. Nabídli mi opravu za 1600kč kterou jsem odmítl protože chyba není na mé straně. K telefonu jsem si zakoupil u stejného prodejce i originál tvrzené sklo.
Obrátil jsem se na ČOI ale napsali mi že se mám obrátit na soud.
Blackview 6000s černý, 2/16GB, LTE, 4500mAh, odolný IP68
Chtěl bych telefon, opravit, vyměnit nebo vrátit peníze.
|
Tweet |
Pokud bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.