Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
jako hodně lidí jsem si kopil vstupenky na akci Delfíní v Praze, která byla vícekrát přeložena na jiný termín a pak zrušena do odvolání.
Proto jsem se rozhodl vstupenky vrátit a dle pokynů společnosti které mi zaslali e-mailem jsem vstupenky zaslal doporučeně 17.10.2013 na adresu společnosti.
Bohužel peníze jsem do dnešního dne neobdržel. Jedná se o částku 2656,-Kč. Vzhledem k tomu že mám doma malé dítě, není pro mě táto částka zanedbatelná.
Prosím o pomoc v této věci, snažil jsem se společnost kontaktovat telefonicky i e-mailem ale nic se neděje.
Děkuji
S pozdravem Zbyněk Bakič
vstupenky delfíní v praze, mám možnost zaslat vstupenky v pdf ...
vrácení pěnez
|
Tweet |
V tomto případě má již kupující nárok na vrácení kupní ceny za lístky na akci, která se nekonala a nebyl nabídnut ani jiný termín. V případě, že již bylo odstoupeno, má zákazník nárok krom kupní ceny i na úrok z prodlení.
Společnost Československé cirkusy a varieté a.s. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.
Dále také spotřebitelům doporučujeme sledovat insolvenční rejstřík (https://isir.justice.cz/isir/common/index.do). Již jednou byl na společnost podán insolvenční návrh spojený s návrhem na prohlášení konkursu. Toto řízení ale bylo zastaveno. V případě, že bude návrh podán znovu, je žádoucí svou pohledávku přihlásit do insolvenčního řízení.