Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Na začátku tohoto roku jsem si u Vás koupil notebook značky MSI vše až na občasné výpadky usb které jsem neřešil vše bylo OK. Od 4.10.2018 běžela reklamace na tento NB. Č: ASRE18578 810r Kde byly vyměněny komponenty chlaďič a závada usb se neprojevila zřejmě z důvodu že se tento problém vyskytuje max 1x za den při vyťížení usb portu. Reklamaci jsem si vyzvedl hotovou 26.10.2018 kde jsme z prodejcem alza zjistili že problém přetrvává technik z MSI notebook přepnul do eko režimu kde se procesor podtaktuje a teploty nejsou tolik zřejmé, ale i přesto měl notebook stále více jak 65´c. A velice hlatitě hučel na 4000 rpm. studený vzduch. Netebook jsme opět hned na prodejně reklamoval znovu stím že jsem chtěl pokračovat v již běžící reklamaci, ale nebylo mi vyhověno že prý to nejde musí se vytvořit nová. dne 2.11.2018 mi přišel email:
Vyřídili jsme Vaši reklamaci ASRE18626148.
Způsob vyřízení: Zamítnutí
Bližší informace: Uvedená závada se neprojevila. Upozornění: protože se po dobu předání produktu do servisu žádná vada produktu neprojevila, reklamující bere na vědomí, že se nejedná o opravu . Teplota 65 C na CPU je normalni - v zatezi az do 95 C
Takže na pobočce se závada vyskytla hned po zapnutí při nulové zátěži 65´c a více a najednou problém není žádný?
notebook msi
odstoupení od ks.
|
Tweet |
Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.