Počet nahlášených stížností: | 124 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 5 |
Velmi zla skusenost v Prahe. Apartman dost drahy,potvrdeny,cez kartu zaplateny. A to bez vratenia penazi pri storne. Prva komplikacia nastala, ze skutocna adresa je ina a dalej od metra ako adresa uvedena na bookingu, o com nas pri prvom kontakte informovali. Uviedli sme povodne neskorsi cas prichodu okolo 20:00, ktory som vsak hned opravila na cas po 17:00 a aj pri prvom kontakte cez whatsup s p. Sulcovou sme o tom hovorili. Po prichode do Prahy sme s p. Sulcovou telefonovali. Potom mi poslala sms, ze upratovanie bude hotove o 18:00, ale hotove nebolo. Potom sme si vymenili par sms, ze este nieje hotove. A pitom p. Sulciva prestala brat telefony a na sms nereagovala. Stali sme na ulici pred domom a mrzli a vyvolavali do 21:00. Pitom sme boli nuteni. Najst nahradne riesenie, co vobec nebolo lahke. Vsetko bolo obsadene.Stalo nas to nervy a peniaze. A totalne pokazena dovolenka. Ziadame vratenie zaplatenej sumy, ak rezervovany apartman nebude poskytnuty na dalsie 2 noci.A v tom pripade vratenie alikvotnej ciastky.
Ubytovanie Apartman Thamova home Praha, 1 -4.10.2018, c.rezervace 1675074179
Ziadam vratenie penazi alebo poskytnutie adekvatneho nahradneho ubytovania 2.-4.10.2018. A vyraznu zlavu ako nahradu ujmy.
|
Tweet |
Společnost Booking.com B.V. provozuje platformu, prostřednictvím níž mohou poskytovatelé ubytování nabízet své produkty a služby a přes kterou mohou návštěvníci platformy provádět rezervace.
Tím, že si spotřebitel rezervuje ubytování prostřednictvím portálu Booking.com, vytváří si rezervaci ubytování u poskytovatele služeb, nikoliv pak u portálu Booking. com. Od tohoto okamžiku rezervační portál vystupuje výhradně jako prostředník mezi spotřebitelem a poskytovatelem, který předá informace o rezervaci příslušnému poskytovateli a pošle jeho jménem e-mail s potvrzením rezervace.
Pokud jde o odpovědnost rezervačního portálu, ten odpovídá dle svých obchodních podmínek (dostupné na: https://www.booking.com/content/terms.cs.html) dle čl. 9 pouze za:
- přímé škody, které by spotřebitel skutečně utrpěl, zaplatil
- škody, které vznikly v souvislosti s prokazatelnými nedostatky při plnění povinností rezervačního portálu souvisejících s poskytováním služeb.
Rezervační portál odpovídá až do celkové výše celkové ceny vaší rezervace, jak je uvedena v potvrzovacím e-mailu.
Společnost Boooking.com (Czech Republic) s.r.o. je personálně a majetkově úzce provázaná se zahraniční společností Booking.com B.V. se sídlem v Nizozemí, a je její pobočkou pro Českou republiku.
Z tohoto důvodu doporučujeme, aby se spotřebitel obrátil ohledně reklamace poskytnutých služeb na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci, které nabízí bezplatnou, rychlou a efektivní poradenskou činnost ohledně evropského spotřebitelského práva se zahraničním prvkem.
Webové stránky Evropského spotřebitelského centra lze nalézt na adrese www.evropskyspotrebitel.cz. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které máte k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem.
Na Evropské spotřebitelské centrum se může spotřebitel obrátit rovněž telefonicky na čísle 296 366 155 nebo elektronicky na e-mail esc@coi.cz. ESC pro ČR sídlí na adrese Štěpánská 15, 120 00 Praha 2.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.