Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#27574Špatné zacházení, služby, nepřevedené kontakty

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 18 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.11.2018, před 6 lety

Jitka Brůhová

Znění stížnosti

Včera (1.11.) jsem navštívila prodejnu O2, Praha 8-Krakov, s žádostí o výměnu SIM karty - požadovala jsem mikro kartu, na pultík jsem položila svůj nový telefon. Dále jsem požadovala informaci o platnosti smlouvy.
Původní SIM kartu Go (velkou) jsem prodejci dala k dispozici, přišlo mi, že s jasným záměrem - přesunout kontakty. Odešla jsem v domnění, že je vše v pořádku.
Po příchodu domů jsem zjistila, že jsem za službu zaplatila 99,-, což mi ani tak nevadí, jako mi vadí, že jsem to nevěděla,nevěděla jsem,co podepisuji (elektronicky). Bylo to hned v úvodu, myslela jsem, že jde o jakousi autorizaci jako v bance.
Dále jsem rozhodně neměla novou SIM kartu v novém telefonu, ani kontakty.
Důležité je, že jsem odešla sice s novou Mikro kartou, ovšem bez staré SIM karty a bez jediného kontaktu.
Tj. nevím, co se mj.se starou SIM kartou stalo.

O kontakty a co si přeji udělat s mojí starou SiM kartou se nikdo nestaral, o informace o platnosti smlouvy jsem si musela na závěr znovu požádat ,tj. důležité záležitosti byly pominuty a naopak jsem za jednání málem podepsala dvě nepožadované služby (net a pojištění).


Požadované řešení

Vrátit mi SIM kartu. A nevím jak odškodnit případnou ztrátu kontaktů i možnost jejich zneužití.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.11.2018 12:06, před 6 lety

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. V případě, že by zaměstnanec svou chybou způsobil spotřebiteli škodu, je společnost povinna škodu nahradit.

Pokud má spotřebitelka ve smlouvě či v obchodních podmínkách ustanovení o zpoplatnění výměny SIM karty, potom účtování poplatku za výměnu možné je.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.11.2018 14:07, před 6 lety

Dobrý den,

pokud jste požadovala čistě výměnu SIM karty, je zpoplatněna částkou 99 Kč, přičemž skutečně se podepisuje při výměně dokument potvrzující výměnu. S přesunem kontaktů mohou kolegové pomoci v rámci O2 Péče (o2.cz/o2pece).

Co se týče nové služby, tak tu jste nepožadovala? Pokud jde o mobilní internet, tak se na službu vztahuje nad rámec zákona záruka spokojenosti (14 dní), během které můžete na kterékoli prodejně službu s okamžitou účinností bez vystavení smluvní pokuty zrušit.

Omlouváme se za komplikace.

S pozdravem
Petr Mišurec, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2018 09:28, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2019 09:51, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.