Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Včera (1.11.) jsem navštívila prodejnu O2, Praha 8-Krakov, s žádostí o výměnu SIM karty - požadovala jsem mikro kartu, na pultík jsem položila svůj nový telefon. Dále jsem požadovala informaci o platnosti smlouvy.
Původní SIM kartu Go (velkou) jsem prodejci dala k dispozici, přišlo mi, že s jasným záměrem - přesunout kontakty. Odešla jsem v domnění, že je vše v pořádku.
Po příchodu domů jsem zjistila, že jsem za službu zaplatila 99,-, což mi ani tak nevadí, jako mi vadí, že jsem to nevěděla,nevěděla jsem,co podepisuji (elektronicky). Bylo to hned v úvodu, myslela jsem, že jde o jakousi autorizaci jako v bance.
Dále jsem rozhodně neměla novou SIM kartu v novém telefonu, ani kontakty.
Důležité je, že jsem odešla sice s novou Mikro kartou, ovšem bez staré SIM karty a bez jediného kontaktu.
Tj. nevím, co se mj.se starou SIM kartou stalo.
O kontakty a co si přeji udělat s mojí starou SiM kartou se nikdo nestaral, o informace o platnosti smlouvy jsem si musela na závěr znovu požádat ,tj. důležité záležitosti byly pominuty a naopak jsem za jednání málem podepsala dvě nepožadované služby (net a pojištění).
Vrátit mi SIM kartu. A nevím jak odškodnit případnou ztrátu kontaktů i možnost jejich zneužití.
|
Tweet |
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. V případě, že by zaměstnanec svou chybou způsobil spotřebiteli škodu, je společnost povinna škodu nahradit.
Pokud má spotřebitelka ve smlouvě či v obchodních podmínkách ustanovení o zpoplatnění výměny SIM karty, potom účtování poplatku za výměnu možné je.
Dobrý den,
pokud jste požadovala čistě výměnu SIM karty, je zpoplatněna částkou 99 Kč, přičemž skutečně se podepisuje při výměně dokument potvrzující výměnu. S přesunem kontaktů mohou kolegové pomoci v rámci O2 Péče (o2.cz/o2pece).
Co se týče nové služby, tak tu jste nepožadovala? Pokud jde o mobilní internet, tak se na službu vztahuje nad rámec zákona záruka spokojenosti (14 dní), během které můžete na kterékoli prodejně službu s okamžitou účinností bez vystavení smluvní pokuty zrušit.
Omlouváme se za komplikace.
S pozdravem
Petr Mišurec, Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.