Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
dnes 2.11. mi PPL v 8:24 poslala informativní SMS s tím, že mi bude balík doručován mezi 10-12 hodinou. 9:23 mi volal řidič, že pro mě má zásilku a jestli jsem doma. Doma jsem zrovna nebyla, řekla jsem mu proto,že má přijet v čase, který byl uveden v informativní SMS. Řekl mi, že to bohužel takhle nejde a že mi balík nechá k vyzvednutí ParcelShopu. V 10:42 mi přišla informativní SMS, že mám zboží nachystáno k vyzvednutí v ParcelShopu. Považuji to proto za nesplnění povinností dodat zásilku dle původně avizovaných podmínek.
Číslo zásilky 40158250942
Vrácení poplatku za doručení, protože k doručení dle původních informací nedošlo
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.