Společnost


Generali Pojišťovna a.s.

Počet nahlášených stížností:22
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

75%
25%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#2758Stížnost na neplnění pojistné události pojišťovnou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 5 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
28.03.2014, před 11 lety

Nikola Kuhnová

Znění stížnosti

U pojišťovny Generali jsem si uzavřela pojištění odpovědnosti při podnikání. Dopodrobna jsem vysvětlila,k čemu má pojistka sloužit, že předvádím parní čističe a chci pojištění k tomu, kdybych náhodou lidem v domácnosti cokoli nechtěně zničila.. Stalo se a paní Fridrínová z Chomutovské pobočky Generali pojišťovny mi pojistku uzavřela. Po čase, v říjnu 2012, jsem při ukázce stroje zničila sedací soupravu, škoda se řešila opravdu dlouho, protože majitelka sedací soupravy nedodala potřebné podklady, mezitím ,zhruba po půl roce ,v květnu 2013,se to stalo znova a znova jsem poničila sedací soupravu ( 1. škoda se ještě řešila). Tentokrát majitelka podklady dodala hned a jaké bylo mé překvapení, když z pojišťovny přišel email, že nemám na plnění nárok, řešila jsem to s paní Fridrínovou, která pojištění uzavírala,bohužel zbytečně. Podala jsem odvolání,taky zbytečně, bylo mi řečeno, že pojišťovna škodu nezaplatí, jelikož nemám připojištění na to, když zničím věci 3.osobě... Nyní - v březnu 2014, mi přišel email z pojišťovny, že zaplatí tu 1.škodu,že posílají na účet poškozené 32.000,- Kč, volala jsem teda opět paní Fridrínové, jak je to možné a za hodinu přišel email, že pojišťovna škodu přezkoumala a že na plnění nemám nárok!!Nechápu, jak je možné, že během hodiny se vývoj situace změnil, škoda se řešila rok a půl.


Produkt

Pojištění odpovědnosti z podnikání


Požadované řešení

Finanční postih osoby, která pojištění uzavírala a zajištění plnění škody od pojišťovny.Veškerou emailovou komunikaci s pojišťovnou mám.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.4.2014 10:13, před 11 lety

V tomto případě záleží, co je stanove ve smlouvě a obchodních podmínkách. Pokud by bylo možné prokázat, jaké informace poskytla pracovnice např. nahrávkou hovoru či svědeckou výpovědí, odpovídala by za škodu, pokud ji způsobily chybně podané informace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2014 11:14, před 10 lety

Společnost Generali Pojišťovna a.s. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Případné spory mohou být řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
2.9.2014 11:14, před 10 lety


Nikola Kuhnová

Hodnocení: