Počet nahlášených stížností: | 22 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
U pojišťovny Generali jsem si uzavřela pojištění odpovědnosti při podnikání. Dopodrobna jsem vysvětlila,k čemu má pojistka sloužit, že předvádím parní čističe a chci pojištění k tomu, kdybych náhodou lidem v domácnosti cokoli nechtěně zničila.. Stalo se a paní Fridrínová z Chomutovské pobočky Generali pojišťovny mi pojistku uzavřela. Po čase, v říjnu 2012, jsem při ukázce stroje zničila sedací soupravu, škoda se řešila opravdu dlouho, protože majitelka sedací soupravy nedodala potřebné podklady, mezitím ,zhruba po půl roce ,v květnu 2013,se to stalo znova a znova jsem poničila sedací soupravu ( 1. škoda se ještě řešila). Tentokrát majitelka podklady dodala hned a jaké bylo mé překvapení, když z pojišťovny přišel email, že nemám na plnění nárok, řešila jsem to s paní Fridrínovou, která pojištění uzavírala,bohužel zbytečně. Podala jsem odvolání,taky zbytečně, bylo mi řečeno, že pojišťovna škodu nezaplatí, jelikož nemám připojištění na to, když zničím věci 3.osobě... Nyní - v březnu 2014, mi přišel email z pojišťovny, že zaplatí tu 1.škodu,že posílají na účet poškozené 32.000,- Kč, volala jsem teda opět paní Fridrínové, jak je to možné a za hodinu přišel email, že pojišťovna škodu přezkoumala a že na plnění nemám nárok!!Nechápu, jak je možné, že během hodiny se vývoj situace změnil, škoda se řešila rok a půl.
Pojištění odpovědnosti z podnikání
Finanční postih osoby, která pojištění uzavírala a zajištění plnění škody od pojišťovny.Veškerou emailovou komunikaci s pojišťovnou mám.
|
Tweet |
V tomto případě záleží, co je stanove ve smlouvě a obchodních podmínkách. Pokud by bylo možné prokázat, jaké informace poskytla pracovnice např. nahrávkou hovoru či svědeckou výpovědí, odpovídala by za škodu, pokud ji způsobily chybně podané informace.
Společnost Generali Pojišťovna a.s. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případné spory mohou být řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.
Hodnocení: