Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
U seznamky jsem se registrovala někdy v dubnu kdy jsem zaplatila měsíční zkušební dobu 149kc.po pár dnech jsem zjistila že je seznamka vyloženě mrtvá a tak jsem aplikaci odinstalovala. Teď po několika měsících mi byl doručen email z vymáhá i společnosti že mám neprodleně uhradit přes dva tisíce. Už poprvé kdy mě be2 kontaktovalo že jsem nezaplatil jsem je zadala o zrušení účtu. Očividně se tak nestalo. Teď jsem tedy znovu napsala na zákaznický servis že je opakovaně žádám o zrušení účtu. Odepsali mi abych odteď jednala s vymáhahaci společnosti.
Já jsem aplikaci používala asi dva dny a od té doby se tam nepřihlásila. Nebudu jim platit za něco no jsem ne využívala. Nehledě na to že si dále nepřeji aby se mě osobní údaje sdělovací třetím osobám.
Naštěstí jsem nepřišla o žádné peníze jako ostatní lidé tady. Dva apul tisíce by pro mě bylo likvidační. Z toho důvodu jsem si nic neproblizovala a zadala jsem společnost o zrušení účtu.
Vip. Členství
Zrušení mého uctu a neprodlené vymazání z jejich registru.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitelku o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitelku o době trvání závazku a o podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitelku řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitelku o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uvedena společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo možné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebitelce brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitelku na jejích právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 170908722
Dobrý den.
Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti kontaktovalo Oddělení pohledávek be2.
V případě nejasností se můžete opětovně obrátit na:
zakaznickyservis@be2.cz
Dobrý den,
Ano a to několikrát jenomže vaše společnost mě odkazuje na vymáháci společnost a ta mi najakykoliv email odpoví "děkujeme za informaci."
Podle toho co mi odepsala vase společnost to totiž vypadá že dokud nezaplatím, účet mi nezruší.
Na účtu jsem nebyla ani týden.
Také bysme zajímalo jak chce společnost vymáhat nějaké peníze když adresa kterou mi napsali ve vymáhácim dopise který mi byl doručen emailem. Není správná. Nemáte ani moje rodné číslo ani moje správné telefonní číslo.
Dekuji
Společnost smí smlouvu prodloužit jen za předpokladu, že o tom uživatele jasně a srozumitelně informuje ještě před závaznou registrací. Jinak nemá právo účtovat si další poplatky.
Informace o prodloužení pouze v obchodních podmínkách pak dostatečná není. Platební stránka sice obsahuje informaci o automatické prolongaci, avšak dle našeho názoru nedostatečným způsobem. Je zarážející, že ostatní text je uveden černou barvou, která v kombinaci se světlým podkladem umožňuje jednoduché přečtení, zatímco poučení o automatické prolongaci je uvedeno šedým písmem na šedém podkladu, takže je o poznání méně čitelné a přehlédnutelné. Závazně posoudit, zdali je poučení poskytnuté takovou formou dostatečné však přísluší jedině soudu. Pokud by však dostatečné nebylo, nevznikla by na straně spotřebitele povinnost uhradit poplatek za prodloužené členství.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat.
ID: 170908722
Dobrý den.
V zájmu vymázání údajů z databáze prosím dodržte standardní postup a přímo z Vaší registrované emailové adresy kontaktujte:
ochrana@be2.cz,
mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství a evidenci a proces vymáhání dlužného poplatku to neovlyvní,
děkujeme Vám.
Dobrý den,
Já o žádné vaše prémiové členství nemám a nikdy jsem neměla zájem! Po zkušebním měsíci jste mě zablokovali a za co chcete peníze? Za to že mi laskavě dáte pokoj? Za to mám platit přes dva tisíce? U vás sedí samí roboti kteri nejsou schopni vyhovět konkrétnímu požadavků a pořád píšou obecně.
Příští týden odesílám písemnou žádost o zrušení účtu jakožto i o vymazání mých údajů a už o vás nechci slyšet!
ID: 170908722
Dobrý den.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 06/03/2018. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).
Jelikož nebyla přijata včasná a řádná vypověď Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email s potřebnou přílohou, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,
děkujeme Vám.
Já jsem vám ale tu výpověď posílala už po prvním kontaktování, že jste mi nemohli strhnout peníze! Co to tu zkoušíte? Potom jsem se žádné odpovědi nedočkal a tak jsem věc považovala za vyrizenou a vy se teď po nějakém půl roce ozvěte znovu že zase chcete nějaké peníze? Odbivate tady nejen mě ale i ostatní automatickými odpověďmi a čekáte že každý ze strachu zaplatí. Nadále trvám na odstranění veškerých mých údajů z vaší stránky a zrušení vymáhání poplatku za něco co jste mi zablokovali a tudíž jsem to nemohla využívat. I kdybych na krásně chtěla, jelikož vaše seznamka je plná fake profilu! Za což jste už vy sami porušili nejen svoje podmínky ale taky zásady slušného chování! Připojuji se k hromadě dalších kteří na vás chtějí a nebo už dokonce podali trestní oznámení. Tohle prostě není normální.
ID: 170908722
Dobrý den.
V předchozí zprávě jsme se ptali na včasnou výpověď, která by zabránila opětovnému prodloužení členství, které je předmětem Vaší stížnosti.
Ve Vašem případě měla být včasná výpověď doručená do 02/04/2018 (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).
Vzhledem k tomu, že jste včas (do 02/04/2018), Vaše původně zakoupené členství bylo prodlouženo.
Naneštěstí, Vaše platba nebyla dosud přijata a z tohoto důvodu byl Váš případ posunut partnerské agentuře na vymáhání pohledávek.
Můžeme Vás však ujistit, že z naší strany už členství nebude prodlouženo, takže žádné dodatečné náklady související s členstvím, kromě aktuální otevřené pohledávky, Vám již nevzniknou.
Další komunikace bude probíhat přímo ze strany této agentury.
Pokud jste doposud nebyla z jejich strany kontaktována, stane se tak v průběhu nadcházejících týdnů. Adresujte prosím veškerou budoucí korespondenci přímo externí společnosti,
děkujeme Vám za pochopení.
Řekněte mi jak jsem mohla tušit že ne přijímáte jiné výpovědi než ty skrz váš vzor který máte na seznamce a ke kterému jsem se nemohla dostat z důvodu zablovani služby? Když jste mě někdy v červenci poprvé kontaktovali protože se vám nepodařilo strhnout peníze. Výslovně jsem paní psala že ji nic platit nebudu a že chci účet smazat. Bez odezvy a nebo mi vaše odpověď spadla do spamu který se automaticky po 30 dnech maže. Proč se tedy ozývate až po 7 měsících?
ID: 170908722
Dobrý den.
Služba byla zablokovaná až kvůli dluhu. Před prodloužením členství bylo možné se do profilu přihlásit. Výpověď nemusí být zaslaná přes "vzor".
V případě dalších nejasností prosím dodržte standardní postup a kontaktujte přímo náš Zákaznický servis na adrese: zakaznickyservis@be2.cz,
děkujeme Vám.
Proč jste mi tedy neuznali tu první výpověď kterou jsem vám posílala jako reakci na to že po mě vyzadujete peníze?
Mimochodem máte ode mě potvrzení že souhlasím s poskytováním osobních údaju které vešlo v platnost v květnu tohoto roku?
ID: 170908722
Dobrý den.
Vaše výpověď, žel, nebyla přijata včas.
Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).
Ve Vašem případě měla být včasná výpověď doručená do 02/04/2018 (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).
Můžeme Vás však ujistit, že z naší strany už členství nebude prodlouženo, takže žádné dodatečné náklady související s členstvím, kromě aktuální otevřené pohledávky, Vám již nevzniknou.
Další komunikace bude probíhat ze strany agentury.
Pořád ty samé odpovědi. Na otázky které jsem ne položila.
Agentura na každý můj dotaz odpoví děkujeme za informaci. Takže co mám podle vás dělat? Zaplatit peníze na které nemáte zákoně žádný nárok protože jste mě o tom viditelně ne neupozornili? Věřit nějaké pochybné agentuře která nemá ani moje rodné číslo ani datum narození ani moje telefonní číslo ani moji správnou adresu?
Jak moc si myslíte že jsou lidé tady hloupý?
Společnost smí smlouvu prodloužit jen za předpokladu, že o tom uživatele jasně a srozumitelně informuje ještě před uzavřením smlouvy. Jinak nemá právo účtovat si další poplatky.
Informace o prodloužení pouze v obchodních podmínkách pak dostatečná není. Platební stránka sice obsahuje informaci o automatické prolongaci, avšak dle našeho názoru nedostatečným způsobem. Je zarážející, že ostatní text je uveden černou barvou, která v kombinaci se světlým podkladem umožňuje jednoduché přečtení, zatímco poučení o automatické prolongaci je uvedeno šedým písmem na šedém podkladu, takže je o poznání méně čitelné a přehlédnutelné. Závazně posoudit, zdali je poučení poskytnuté takovou formou dostatečné však přísluší jedině soudu. Pokud by však dostatečné nebylo, nevznikla by na straně spotřebitele povinnost uhradit poplatek za prodloužené členství.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat.
ID: 170908722
Dobrý den.
Informace o délke a ceně prodlouženého členství je možné najít i na platební stránce ještě před zaplacením prvního období předplatnýho.
Podrobné informace jsou uvedené také v uvítacím emailu, který Vám byl odeslán prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Jelikož tento dokument obsahuje Vaše osobní údaje, archivovanou kopii si můžete v případě potřeby vyžádat u Zákaznického centra na adrese:
zakaznickyservis@be2.cz
Informace o automatickém prodloužení jsou schválně uváděné neprehledne tak aby je zákazník jen velmi těžko hledal. Jak dokazuje množství stížnosti na vaši adresu. Kdyby bylo vše v pořádku tak jak se snažíte tvrdit lidé by si na vás tolik nestěžovali. Pokud jsem nějaký email dostala což s odstupem času nemohu pevné říct jelikož už je to půl roku tak to bylo v hromadě dalších mnou nevyzadanych emailu z vaší pochybné seznamky.
Nadále trvám na zrušení jakéhokoliv dlužného poplatku vůči vám. Jelikož jsem službu užívala týden a po skončení předplacené měsíce už jsem se nepřihlásila.
Mou stížnost nadále přesouvám na evropskeho spotřebitele.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
V žádném případě. Napište mi co mi cf éře říct tady a verejne. Aby to každý mohl vidět.
Dekuji
Zdvořile žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.