Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#27585Nákup 2.11.2018 Havlíčkův Brod (vedle OKAY ELEKTRO) nesprávné ceny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 22 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.11.2018, před 6 lety

Josef Vála

Znění stížnosti

Dobrý den, je docela smutná a vůči zákazníkům přímo sprostá skutečnost, že označujete zboží žlutou (zvýhodněnou) cenovkou na regálu a na kase účtujete cenu zcela odlišnou. Moje konkrétní zkušenost pytle na odpad 60 l za 11,90 Kč/ks - placeno 17,90 Kč/ks (zakoupeno 2 ks),sojový suk za 3,90 Kč/ks - placeno 4,90 Kč/ks (zakoupeno 4 ks). Zakoupil jsem zde i chléb Šumava značený za 21,90 Kč a na účtence kupodivu chléb pohankový za 23,90 Kč. Na poměrně malý nákup o 18-ti položkách je to docela dost nesrovnalostí nad kterými jsem tentokrát "mávl rukou".
S povzdechem Vála Josef.


Požadované řešení

Předpokládám napravení stavu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2018 09:17, před 6 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.12.2018 23:17, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.