Počet nahlášených stížností: | 254 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 19 |
V Hostivaři obchodu Datart jsem zakoupil navigaci Aponia.Řídím se podle návodu. Stáhnu jsi aplikaci do tel. z googlu play to proběhne hladce pak když ji otevřu cchce po mě umistění uložišti zadám začne se instalovat a sekne se u synchronizace pak to napiše error 6-7 kontaktovat technical support
Vyměnit zboží popřípadě vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud věc nemá deklarované nebo sjednané vlastnosti (nefunguje sjednaná aktualizace), může kupující uplatnit reklamaci a v jejím rámci požadovat dle § 2169 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku primárně dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Pokud je ale možné věc jednoduše opravit (aktualizovat) má toto řešení přednost. Není-li možné vadu odstranit opravou, ani výměnou za nový kus, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit.
Reklamaci může spotřebitel uplatnit u společnosti, s níž uzavřel kupní smlouvu. Uplatnit reklamaci u výrobce daného zařízení může pouze v případě, že si to strany ujednaly ve smlouvě, popřípadě na to spotřebitele odkazuje záruční list apd.
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebiteli vznikne právo od smlouvy odstoupit dle § 2002 odst. 1 občanského zákoníku.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.