Společnost


HP TRONIC, s.r.o. (dříve DATART INTERNATIONAL,a.s.)

Počet nahlášených stížností:254
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#27588NEFUNGUJE ZAKOUPENA NAVIGACE

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 17 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.11.2018, před 6 lety

Jan Švejda

Znění stížnosti

V Hostivaři obchodu Datart jsem zakoupil navigaci Aponia.Řídím se podle návodu. Stáhnu jsi aplikaci do tel. z googlu play to proběhne hladce pak když ji otevřu cchce po mě umistění uložišti zadám začne se instalovat a sekne se u synchronizace pak to napiše error 6-7 kontaktovat technical support


Požadované řešení

Vyměnit zboží popřípadě vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2018 15:43, před 6 lety

Pokud věc nemá deklarované nebo sjednané vlastnosti (nefunguje sjednaná aktualizace), může kupující uplatnit reklamaci a v jejím rámci požadovat dle § 2169 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku primárně dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Pokud je ale možné věc jednoduše opravit (aktualizovat) má toto řešení přednost. Není-li možné vadu odstranit opravou, ani výměnou za nový kus, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit.

Reklamaci může spotřebitel uplatnit u společnosti, s níž uzavřel kupní smlouvu. Uplatnit reklamaci u výrobce daného zařízení může pouze v případě, že si to strany ujednaly ve smlouvě, popřípadě na to spotřebitele odkazuje záruční list apd.

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebiteli vznikne právo od smlouvy odstoupit dle § 2002 odst. 1 občanského zákoníku.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2018 11:56, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.