Společnost


Ing. Petr Sázavský

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#27589Neuhrazení částky za vrácené zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 dny 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.11.2018, před 6 lety

Jindřich Horký

Znění stížnosti

Objednal jsem si parfém. Parfém, který došel nebyl ten který jsem si objednal. Toto jsem sdělil e-shopu ještě ten den kdy jsem si parfém převzal. Bylo mi řečeno ať jim pošlu parfém zpět ALE nezaplatí mi poštovné a strhnou mi 25% z ceny parfému to jsem rázně odmítnul! Napsal jsem jim, že chci plnou částku kterou jsem zaplatil + počtovné! Parfém jsem jim poslal zpět a dal jim 14 dnů na vrácení peněz. Ta doba uplynula a nikdo se se mnou nebaví.


Požadované řešení

Chci vrátit peníze v plné výši a to je: 869,- Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2018 09:01, před 6 lety

Pokud bylo dodáno jiné zboží, jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem, a to nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno.

Jestliže spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží (z logiky věci mezi způsoby dodání nepatří osobní odběr zboží). Pokud prodávající před uzavřením smlouvy neinformoval spotřebitele, že spotřebitel ponese náklady spojené s vrácením zboží zpět prodávajícímu, je prodávající navíc povinen uhradit spotřebitelovi i tyto náklady.

Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2018 08:13, před 6 lety

Spotřebitel nám sdělil, že mu byly peníze vráceny v plné výši. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.