Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#27591Reklamace učtovaneho zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.11.2018, před 6 lety

Miloslava Hulitova

Znění stížnosti

Dne 1.11.2018 pri nákupe mi pokladnicka zle naučtovala moj nakup. Už pri placeni som ju upozornila, že je to vysoka suma, ktorú mám zaplatit , ale pokladníčka nereagovala.Tak som si hneď svoj nákup začala kontrolovať,a chybu som našla, ale pokladníčķa začala zmatkovať nezmyselnými stornami, až sme sa dopracovali k chybe.Ďalej už nákup nekontrolovala a ja som doma v Čadci zistila ďalšiu chybu, ale moje bydlisko je moc vzdialene od predajne, takže dom to uz nemohla isť reklamovat. Popod nos mi povedala, ze sa omluva, ja som nechcela robit sceny pred tolkými luďmi, ale pokladnička má byť erudovaný zamestnanec, na ktoreho sa musi spolahnúť zamestnavateĺ aj zakaznik a to v tomto pripade tak nebolo. Mám 72 rokov, keď som na morave tak nakupujum v Penny, ale toto ma moc mrzi. Nie som žiadny sťazovateĺ ale toto som Vám musela napisať.Skoro 800 korún je moc velký omyl.A o storne som nedostala žiaden doklad.
S pozdravom Miloslava Hulitova Čadca
P.s. Ta druhá chyba bol zle naúčtovany tvaroh, brala som 2ks a učtovane su 3. Ak mate kusovu kontrolu cez počitač, tak Vám počet kusov nemóže sedieť. M. H


Produkt

Provozovna 3311, čas10:30:52. , 6065 191919 1


Požadované řešení

Riešenie necham na Vás, a verim, ze ma aspoň pisomne oboznamite.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2018 13:49, před 6 lety

V případě, že je nesprávně naúčtováno zboží a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc. Pokud tak neučiní, získá majetkový prospěch bez právního důvodu.

Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohl spotřebitel zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný přestupek uložit podnikateli pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.12.2018 23:38, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.