Společnost


Paidwings AG

Počet nahlášených stížností:554
Z toho za letošní rok:42
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#27593Seznamka novalaska

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 23 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.11.2018, před 6 lety

Zdeněk Sieravský

Znění stížnosti

Tímto upozorňujeme, že zastupujeme společnost Paidwings AG, Alte Steinhauserstrasse 1, CH-6330 Cham (ZG).
 
Využili jste účtované služby od online komunity novalaska. Váš zvolený uživatel
jméno misan1962 a vaše e-mailová adresa xx byly zaznamenány našimi klienty. Náš klient má
zaznamenala veškerá vstupní data a IP adresu počítače použitého pro rezervaci v právně přípustné
formulář.
 
Jak víte, výše uvedená nabídka podléhá poplatkům. Náš klient už má
vám připomněl, že jste zaplatili dohodnuté členské příspěvky. Bohužel jste na to nereagovali
připomínka. Dlužíte tedy splatnou platbu ve výši 19,60 EUR plus upomínku
poplatky a bankovní poplatky. Dlužíte celkovou částku ve výši 56,32 EUR včetně poplatků
která vznikla prostřednictvím naší účasti.
 
Požádáme vás o zaplacení výše uvedené částky ve výši 56,32 EUR bez prodlení, ale
nejpozději do 05.10.2018.
 
Pro zaplacení dluhu použijte níže uvedené informace o účtu a citujte odkaz 93318277261
ve všech platbách.
 
Pokud nedostaneme výše uvedenou částku ve stanovené lhůtě, budeme muset
doporučujeme našim klientům převést proces vymáhání pohledávek na advokátní kancelář, která se specializuje
prosazování nesplacených dluhů.
 
Zde výslovně odkazujeme na další náklady a poplatky, které s tím nevyhnutelně souvisejí.
 
Pokud zaplatíte dlužnou částku v plné výši a včas, záležitost okamžitě uzavřeme a zašleme ji
dokumenty.
 
s pozdravem
 
Fairmount GmbH
 
Grimmaische Straße 78
04720 Döbeln / Drážďany
 
Telefon: +491805 05 16 65 *
Fax: +491805 05 16 75 *
* Poplatky z pevných linek 14 ct / min; mobilní sítě max. 42 ct / min
 
collection@fairmount.world
 
Bankovní účet:
Postbank AG
IBAN: DE66 7001 0080 0004 0858 08
BIC: PBNKDEFFXXX


Požadované řešení

nelze vypovědět jinak než poštou či faxem, ale uzavření smlouvy šlo elektronicky. toto je nefér jednání


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.11.2018 16:38, před 6 lety

Dle VOP společnosti lze při využití práva na odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření smlouvy využít fax: +41 (0) 41 5087019, adresu Paidwings AG, Alte Steinhauserstrasse 1, 6330 Cham, Switzerland, e-mail:support@datingcustomercare.com a informovat jednoznačným prohlášením (např. dopisem zaslaným poštou, faxem nebo e-mailem) o rozhodnutí odstoupit od této smlouvy.

Uživatel placené služby může vypovědět smluvní vztah ve lhůtě 14 kalendářních dnů před koncem doby platnosti smlouvy. Pro platnost výpovědi placeného smluvního vztahu je nutná písemná forma (například faxem na +41 (0) 41 5087019). Aby bylo možné zajistit úspěšné zpracování výpovědi, je třeba, aby oznámení obsahovalo celé jméno, používanou službu, e-mailovou adresu použitou k registraci a uživatelské jméno.

Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax či doložit odeslání dopisu a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2018 11:42, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.