Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,nakoupila jsem v Penny Market v Praze 10 Uhříněves ul Přátelství dnes dne 3.11.2018 v 16:03 hodin.
Když pominu staré,okoralé a opravdu tvrdé sladké pečivo,které je v této prodejně běžně,mimo jiné jsem koupila chléb,kde byla jasně označena cena 22.90 a vedle v košíku byly podobné chleby za 31.90.
Vzala jsem levnější.Na pokladně mi byl účtovám dražší chléb.Upozornila jsem na to pokladní,která byla velmi nepříjemná,se slovy že toto ona neřeší.Zavolala další nepříjemnou prodavačku,která mi neurvale před lidmi několikrát opakovala,že mi nevrátí zboží,ani peníze.Když jsem se ohradila,že je uvedená cena špatně,odešla a naprosto mne ignorovala,se slovy,že nic nedostanu.Podobná situace se mi stala již po druhé tento týden ve stejné prodejně se stejnou prodavačkou. Tato se mimo jiné představila jako vedoucí prodejny.
Závěrem chci,aby se zjednala náprava,mě nejde o rozdíl 10 kč ,ale o tu sprostotu,jakou se tato dáma prezentuje před zákazníky a tím poškozuje dobré jméno vašeho Marketu.Najíždí schválně čistícím strojem na lidi,na otázku na cenu zboží mi odpoví hlasitou otázkou " Co je tam napsáno,co je tam napsáno??..až si zákazník připadá před ostatními zákazníky,jako naprostý hlupák.Takto si nepředstavuji vedoucí prodejny.Je to ostuda.
Žádám o odpověď,jak jste tuto věc vyřešili.Děkuji
S pozdravem A.Matějovská
Chléb za 22.90 účtován jako Pecen škvorecký za 31.90. Předešlý " problém" bylo sdělení správné ceny masa.
Požaduji potrestání zmíněné vedoucí prodejny např.na osobním finančním hodnocení a pro mne případnou slevu na další nákup,jelikož jsem stálý zákazník.
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.