Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#27597Neoprávněně naúčtovaná cena zboží a neuznání okamžité reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.11.2018, před 6 lety

Alena Matějovská

Znění stížnosti

Dobrý den,nakoupila jsem v Penny Market v Praze 10 Uhříněves ul Přátelství dnes dne 3.11.2018 v 16:03 hodin.
Když pominu staré,okoralé a opravdu tvrdé sladké pečivo,které je v této prodejně běžně,mimo jiné jsem koupila chléb,kde byla jasně označena cena 22.90 a vedle v košíku byly podobné chleby za 31.90.
Vzala jsem levnější.Na pokladně mi byl účtovám dražší chléb.Upozornila jsem na to pokladní,která byla velmi nepříjemná,se slovy že toto ona neřeší.Zavolala další nepříjemnou prodavačku,která mi neurvale před lidmi několikrát opakovala,že mi nevrátí zboží,ani peníze.Když jsem se ohradila,že je uvedená cena špatně,odešla a naprosto mne ignorovala,se slovy,že nic nedostanu.Podobná situace se mi stala již po druhé tento týden ve stejné prodejně se stejnou prodavačkou. Tato se mimo jiné představila jako vedoucí prodejny.
Závěrem chci,aby se zjednala náprava,mě nejde o rozdíl 10 kč ,ale o tu sprostotu,jakou se tato dáma prezentuje před zákazníky a tím poškozuje dobré jméno vašeho Marketu.Najíždí schválně čistícím strojem na lidi,na otázku na cenu zboží mi odpoví hlasitou otázkou " Co je tam napsáno,co je tam napsáno??..až si zákazník připadá před ostatními zákazníky,jako naprostý hlupák.Takto si nepředstavuji vedoucí prodejny.Je to ostuda.
Žádám o odpověď,jak jste tuto věc vyřešili.Děkuji
S pozdravem A.Matějovská


Produkt

Chléb za 22.90 účtován jako Pecen škvorecký za 31.90. Předešlý " problém" bylo sdělení správné ceny masa.


Požadované řešení

Požaduji potrestání zmíněné vedoucí prodejny např.na osobním finančním hodnocení a pro mne případnou slevu na další nákup,jelikož jsem stálý zákazník.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2018 10:15, před 6 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2018 16:53, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.