Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobry den,
jiz po nekolikate mi automaticky prodluzujete balicek 500MB mobilniho internetu. Tento balicek jsem jen zkousel pri sleve za dobyti kretitu. Rusil jsem ho jak pres vasi prodejnu zde v dejvicich tak i pres prikaz sms. Uz je to po nekolikate co mi to strhlo 99kc.
Nevim jak mam tuto sluzbu jinak zrusit kdyz mi i na O2 prodejne pry ji zrusi a za mesic se znovu objedna. Prosim o nejakou napravu protoze tuto sluzbu jsem ani jednou nevyuzil.
Dekuji za vyrizeni.
500MB mobilni internet
vraceni kreditu protoze jsem se snazil i pres o2 prodejnu ji zrusit a bylo mi receno i pres sms ze je zrusena. (jinak prejdu k T mobile, vzdy me to hodne nastve)
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
záležitost u vašeho čísla jsem kontroloval. Dohledal jsem, že jste se s námi domlouval pouze na automatické obnově dat v případě jejich vyčerpání v průběhu předplaceného období. To ale není totéž jako zrušení samotného balíčku.
V případě, že byste o něj už neměl zájem, pošlete mi pro ověření kód PUK nebo 18místné výrobní číslo na email info@o2guru.cz, abychom se mohli domluvit na řešení.
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Dobry den,
nedomlouval jsem se na automaticke obnove dat. Ten balicek byl odmena za dobyti.
Na vasi pobocce v dejvicich Vas zamestnanec pry vse zrusil. Ja uz nevim jak mam tento balicek popripade automatickou obnovu (o ktere slysim poprve ted) zrusit. Opravdu uz nechci platit 99kc za neco co nepouzivam (klidne zkontrolujte). Muzu vedet kde jsem se pry domlouval na automaticke obnove?
S pozdravem
Jiří Šebek
Bylo to 5. 10. na naší zákaznické lince, kde jste se domlouval na blokování automatické obnovy dat v průběhu předplaceného období.
Kdybyste chtěl zrušit samotný balíček, napište mi na uvedený email včetně údajů, které jsem požadoval v předcházející odpovědi.
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: zasel jsem jeste na pobocku o2 aby mi vse zrusili. Odpoved od O2 mi nevyhovuje. 5.10. jsem ny pobocce take rekl ze nechci balicek ani automaticke obnovovani. S odpovedi O2 nejsem spokojen, ale alespon tento mesic uz konecne nepokracuje ten balicek.