Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#27601Zruseni balicku 500MB

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.11.2018, před 6 lety

Jiří Šebek

Znění stížnosti

Dobry den,
jiz po nekolikate mi automaticky prodluzujete balicek 500MB mobilniho internetu. Tento balicek jsem jen zkousel pri sleve za dobyti kretitu. Rusil jsem ho jak pres vasi prodejnu zde v dejvicich tak i pres prikaz sms. Uz je to po nekolikate co mi to strhlo 99kc.
Nevim jak mam tuto sluzbu jinak zrusit kdyz mi i na O2 prodejne pry ji zrusi a za mesic se znovu objedna. Prosim o nejakou napravu protoze tuto sluzbu jsem ani jednou nevyuzil.

Dekuji za vyrizeni.


Produkt

500MB mobilni internet


Požadované řešení

vraceni kreditu protoze jsem se snazil i pres o2 prodejnu ji zrusit a bylo mi receno i pres sms ze je zrusena. (jinak prejdu k T mobile, vzdy me to hodne nastve)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2018 15:24, před 6 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.11.2018 15:52, před 6 lety

Dobrý den,

záležitost u vašeho čísla jsem kontroloval. Dohledal jsem, že jste se s námi domlouval pouze na automatické obnově dat v případě jejich vyčerpání v průběhu předplaceného období. To ale není totéž jako zrušení samotného balíčku.
V případě, že byste o něj už neměl zájem, pošlete mi pro ověření kód PUK nebo 18místné výrobní číslo na email info@o2guru.cz, abychom se mohli domluvit na řešení.

S pozdravem

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.11.2018 21:06, před 6 lety


Jiří Šebek

Dobry den,
nedomlouval jsem se na automaticke obnove dat. Ten balicek byl odmena za dobyti.
Na vasi pobocce v dejvicich Vas zamestnanec pry vse zrusil. Ja uz nevim jak mam tento balicek popripade automatickou obnovu (o ktere slysim poprve ted) zrusit. Opravdu uz nechci platit 99kc za neco co nepouzivam (klidne zkontrolujte). Muzu vedet kde jsem se pry domlouval na automaticke obnove?

S pozdravem
Jiří Šebek

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.11.2018 10:46, před 6 lety

Bylo to 5. 10. na naší zákaznické lince, kde jste se domlouval na blokování automatické obnovy dat v průběhu předplaceného období.
Kdybyste chtěl zrušit samotný balíček, napište mi na uvedený email včetně údajů, které jsem požadoval v předcházející odpovědi.

S pozdravem

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2018 06:05, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
12.12.2018 11:51, před 6 lety


Jiří Šebek

Hodnocení:

Komentář: zasel jsem jeste na pobocku o2 aby mi vse zrusili. Odpoved od O2 mi nevyhovuje. 5.10. jsem ny pobocce take rekl ze nechci balicek ani automaticke obnovovani. S odpovedi O2 nejsem spokojen, ale alespon tento mesic uz konecne nepokracuje ten balicek.