Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#27603Upozornění - již asi po čtvrté

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.11.2018, před 6 lety

Bronislav Miroš

Znění stížnosti

Zaslali jste mi opět upozornění o neuhrazení zásilky / v.s.416380 ,
s.s.8957580 /.Kontrolou jsem zjistil že banka provedla platbu 8.10.18. Už mě to nebaví.Prosím,udělejte si ve vašich záznamech pořádek a neobtěžujte svými dopisy. Také od vás již nechci žádné produkty.


Požadované řešení

Ukončení vztahu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2018 11:39, před 6 lety

Od kupní smlouvy uzavřené na dálku (po telefonu, internetu) je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Vzor odstoupení od smlouvy uzavřené po telefonu je možné nalézt na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu.

Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi.

Korespondenční adresa uvedená na webových stránkách společnosti: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice, e-mail info@naturamed.cz.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.11.2018 08:38, před 6 lety

Vážený pane Miroši,

při bližším pátrání jsme zjistili, že faktura splatná 10.8. byla uhrazená 3.9.2018, je možné že právě zde, nastal problém se složenkami, kdy se k nám jedna platba nepřičetla. Prosíme Vás o kontrolu s výpisem z účtu.
První měsíc užívání jste měl zdarma dále evidujeme celkem deset splátek z jedenácti. Platbu kterou jste poslal dne 8.10. se v pořádku připsala na náš účet – viz výpis v e-mailu. Prodloužili jsme Vám splatnost u poslední splátky do 10.12.2018 než se celý případ vyřeší. Věříme, že došlo pouze k nedorozumění.

Jak jsme Vás již informovali program ročního zasílání byl dne 8.10.2018 zastaven a další roční balení Vám již nepošleme.

Přejeme hezký den,

zákaznické centrum NaturaMed Pharmaceuticals

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2018 09:42, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2019 16:54, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.