Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Zaslali jste mi opět upozornění o neuhrazení zásilky / v.s.416380 ,
s.s.8957580 /.Kontrolou jsem zjistil že banka provedla platbu 8.10.18. Už mě to nebaví.Prosím,udělejte si ve vašich záznamech pořádek a neobtěžujte svými dopisy. Také od vás již nechci žádné produkty.
Ukončení vztahu.
|
Tweet |
Od kupní smlouvy uzavřené na dálku (po telefonu, internetu) je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Vzor odstoupení od smlouvy uzavřené po telefonu je možné nalézt na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu.
Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi.
Korespondenční adresa uvedená na webových stránkách společnosti: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice, e-mail info@naturamed.cz.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Vážený pane Miroši,
při bližším pátrání jsme zjistili, že faktura splatná 10.8. byla uhrazená 3.9.2018, je možné že právě zde, nastal problém se složenkami, kdy se k nám jedna platba nepřičetla. Prosíme Vás o kontrolu s výpisem z účtu.
První měsíc užívání jste měl zdarma dále evidujeme celkem deset splátek z jedenácti. Platbu kterou jste poslal dne 8.10. se v pořádku připsala na náš účet – viz výpis v e-mailu. Prodloužili jsme Vám splatnost u poslední splátky do 10.12.2018 než se celý případ vyřeší. Věříme, že došlo pouze k nedorozumění.
Jak jsme Vás již informovali program ročního zasílání byl dne 8.10.2018 zastaven a další roční balení Vám již nepošleme.
Přejeme hezký den,
zákaznické centrum NaturaMed Pharmaceuticals
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.