Společnost


Soňa Slancová Skalová

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#27606Reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 27 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.11.2018, před 6 lety

Stanislav Houfek

Znění stížnosti

Objednal jsem přes internet kurník pro slepice.4.4.2018 kurník dorazil po rozbalení bylo na první pohled vidět že materiál ze kterého je vyroben není příliš kvalitní,ale prodávající uváděl že je.Po cca.čtyřech měsících se začly projevovat první závady vzniklé povětrnostními podmínkami.Začala se odlupovat vrchní krycí lišta která zabraňuje nebo by měla zabraňovat zatékání do vnitřního prostoru kurníku což mělo dále za následek prasknutí a rozpadu zadní strany kurníku,to mě jen utvrdilo v tom že výrobek je z nekvalitního a nevhodného materiálu.Dne 4.10.2018 jsem oslovil prodejce že výrobek reklamují pro vzniklé vady a žádám o sdělení jak reklamovat kurník ve kterém mám slepice.Prodejce odpověděl cca.po čtrnácti dnech že kontaktoval výrobce a ten že je ochoten poskytnout novou lištu nebo slevu 700kc. Kurník stál i s dopravou 7500kc.Prodejci jsem napsal že s tímto nesouhlasím a že žádám o výměnu nebo opravu od té doby prodávající přestal komunikovat.


Produkt

Kurník pro slepice


Požadované řešení

Z důvodu nekvalitního materiálu žádám o vrácení zboží případná výměna nebo oprava by nic neřešila ba naopak by se tato závada znovu opakovala


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2018 11:00, před 6 lety

V případě nesplněné jakosti při převzetí má spotřebitel právo na výměnu zboží, není-li tento požadavek nepřiměřený. Například pokud je možné věc jednoduše opravit nebo vyměnit nějakou její součást bez zbytečného odkladu, budou mít tyto způsoby vyřízení reklamace přednost. Odstoupit od smlouvy je možné v případě, že není možná výměna zboží. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu podle § 2169 odst. 3 občanského zákoníku. Nároky z vadného plnění jsou v zákoně hierarchicky uspořádány.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.11.2018 15:40, před 6 lety

Podnikatelka nám ke stížnosti zaslala následující vyjádření:

" ... (Z)aslala jsem foto výrobci kurníku. Na přiložené fotografii byla pouze poškozená horní lištička a pak plech s trusem nic víc jsem neobdržela, žádné další fotografie celého kurníku. Po zaslání fotodokumentace výrobce navrhl řešení výměny lišty, jelikož tento díl jako jediný nebyl dřevěný tak navrhl zaslání dřevěného kusu popř. kompenzaci 10% prodejní ceny 650Kč dle poškození viditelného ze zaslané fotografie. Cena za kterou byl výrobek prodán byla 6900Kč. Dřevěný kurník s výběhem, pánovi jsem tedy nabídla cenu 700Kč. Tato cena mi dle zaslaných fotografií přišla adekvátní. Dostala jsem odpověď, že s návrhem částky nesouhlasí. Na dotaz, zda chce zaslat lištu, již neodpověděl. Situace mne mrzí, řešila jsem poškození, které pán nafotil a zaslal a které reklamoval."

K vyjádření podnikatelky znovu uvádíme, že způsob řešení reklamace dle § 2169 odst. 1 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, volí prodávající, takže odstranění vady formou dodání nové součásti věci, která je vadná, pokud je možná její výměna, může být řádným způsobem řešení reklamace. Případná ztráta důvěry ve výrobek či podezření spotřebitele, že by se vada mohla opakovat, není důvodem, pro který by zákon umožňoval odstoupení od smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.12.2018 08:42, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.12.2018 09:33, před 6 lety


Stanislav Houfek

Věc je již vyřešena došlo k domluvě a byla mi poskytnutá sleva na opravu.Timto děkuji za pomoc v celé věci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.2.2019 12:58, před 6 lety

Stížnost na základě výše uvedeného vyjádření uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.