Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,4.1.2018 jsem uhradil 150 kč za zkušební měsíc na seznamce be2,která se vůči mne dle mého, zachovala podvodně.Byl jsem tam párkrát a po skončení zkušebního měsíce jsem se tam ani jednou nepřihlásil a žádné VIP členství neaktivoval a už vůbec nesvolil ke strhávání peněz z mého učtu.Společnost be2 z mého účtu odsála celkem 8988kč než jsem na to přišel.4 krát strženo 2247 kč,zjistil jsem to až dneska,na starý mail ,jakub.hanyx@seznam.cz jsem již nenavštěvoval.
Strhávají mi peníze za službu kterou nevyužívám,kterou jsem nepotvrdil vědomě,a kterou nechci
Okamžité zrušení Prémiového členství a následné zrušení celého mého profilu, vymazání veškerých mých osobních údajů.
Potvrzeni emailem, že dané zrušeni proběhlo v pořádku a nadále se nebudou strhávat finance z mé elektronické karty.Požaduji rovněž částku 8988Kč a to z důvodů,že jsem po zkušebním měsíci tuto službu nepožadoval ba ani nevyužíval.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět. Smazání profilu není výpovědí. Tím se jen zbavuje spotřebitel možnosti využívat zaplacené služby.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 57995958
Dobrý den.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 03/01/2018. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolil a uhradil a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).
Jelikož nebyla přijata včasná a řádná vypověď Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email s potřebnou přílohou, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Vaše Prémiové členství je platné do 03/02/2019, po uvedeném datu nebude prodloužené. Žádné další platby neproběhnou.
V zájmu vymázání údajů z databáze prosím dodržte standardní postup a přímo z Vaší registrované emailové adresy kontaktujte:
ochrana@be2.cz,
mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství,
děkujeme Vám.
Dobrý den,nikdo z nás okradených lidí s žádným podvodným jednáním nesouhlasil,jste zloději ,v podmínkách o okrádání za bílého dne nic nebylo,já chci vrátit svoje peníze,jak můžete legálně okrádat takhle lidi,co to je za zlodějny,nic jsem neaktivoval,nepovolil,s ničím nesouhlasil,chci Vás žalovat a ti co se chtějí připojit můj mail jakub.hanyx@seznam.cz,v jaké době to žijeme?Dtestu děkuji,nebýt jich tak ani nezruším členství a nekomunikujete,fax nefunkční ,vidím že i Dtest je krátký na podvodníky jako jste vy Be2,navratte mi moje peníze o které jste mě okradli sprostým,podvodným a nečestným způsobem
Společnost smí smlouvu prodloužit jen za předpokladu, že o tom uživatele jasně a srozumitelně informuje ještě před závaznou registrací. Jinak nemá právo účtovat si další poplatky.
Informace o prodloužení pouze v obchodních podmínkách pak dostatečná není. Platební stránka sice obsahuje informaci o automatické prolongaci, avšak dle našeho názoru nedostatečným způsobem. Je zarážející, že ostatní text je uveden černou barvou, která v kombinaci se světlým podkladem umožňuje jednoduché přečtení, zatímco poučení o automatické prolongaci je uvedeno šedým písmem na šedém podkladu, takže je o poznání méně čitelné a přehlédnutelné. Závazně posoudit, zdali je poučení poskytnuté takovou formou dostatečné však přísluší jedině soudu. Pokud by však dostatečné nebylo, nevznikla by na straně spotřebitele povinnost uhradit poplatek za prodloužené členství.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat.
ID: 57995958
Dobrý den.
Poplatek za Vaše Prémiové členství byl k datu: 09/11/2018 neoprávněně stažen zpět na Váš účet.
Vzhledem k tomu, že jste včas a řádně nevypověděl Vaše členství, Vaše původně zakoupené členství bylo prodloužené.
Můžeme Vás ujistit, že z naší strany už členství nebude opětovně prodloužené po zaplacení již probíhajícího období, takže žádné dodatečné náklady související s členstvím, kromě již otevřené pohledávky, nevzniknou.
Další informace ohledem pohledávky/ dluhu vzlehem na neoprávněné stažení již uhrazeného poplatku Vám můžeme poskytnout na:
zakaznickyservis@be2.cz
děkujeme Vám za pochopení.
Dobrý den,okradli jste mě o necelých 9000kč a ještě budete vyskakovat?Já jsem nic od Vás nevyužíval,3.1.2017 jsem zaplatil 150,na profil jsem vůbec nechodil,s nikým si nepsal a nenahrál ani jednu fotku,s Vámi jsem žádné prodlužování nesepsal,nedal Vám svolení udaje,adresu,rodné číslo nic s toho nemáte,vy dlužíte mě a ještě budete vyhrožovat že mám k Vám pohledávku,neoprávněně jste si stahovali s mého účtu peníze a ještě lichvářský poplatek 2247 kč,nemám s Vámi žádné smluvní závazky,vědomě jsem nic nepožadoval,nechtěl ani mailem jste mi nedali vědět,nevolali mi,nic!a okrádat se nadále nenechám,Vaše podvodné jednání předám policii ČR a dáme hromadnou žalobu za Vědomé okrádání s Vaší strany,protože okradených a podvedených je více,členství jste psali že je zrušené,a vy dlužíte mě takže peníze nejspíše oželím ale ta nehorázná drzost že já mám k Vám pohledávku,to je nepřípustné
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
Dobry den,takze jdeme do soudniho tazeni,je nas zatim 19lidi,zlodeji Be2 ode me neuvidi ani korunu,dluzite mi penize o ktere jste me a vsechny tady okradli,takze to takhle nenehame,bezduvodne jste se obohatili a Jeste budete vyhrozovat,dobra tedy,Uvidime se u soudu Zlodeji sprosti
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.