Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, neustále mi chodí do mé schránky doporučené zásilky člověka , který zde již tak 3 roky nebydlí .Věc jsem řešila již dvakrat na dané poště a stalo se to znovu.Mužu říct ,že už jsem z cele věci unavena.Dotyčny tu nebydlí a nemá tady ani trvalý pobyt a ani snad nikdy neměl.Jedná se o poštu číslo 5 Zahradní a dotyčný se jmenuje Zdenek Holeček.Nepreji si ,aby mi cokoliv s ním spojené chodilo do mé schránky.Žiji zde s mým malým synkem a potřebuji take svuj klid .Na poště se mi akorat tak potutelně smějí.Doufám ,že mi pomůžete.Moc děkuji za kladné vyřízení.
Nezasilat poštu dotyčného do mé schránky.
|
Tweet |
Spotřebitel má možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb. Toto své právo má možnost uplatnit na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.