Počet nahlášených stížností: | 115 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Znovuneuznaná reklamace, ačkoliv se dle znaleckého materiálu zcela prokazatelně jedná o vadu výrobku a nikoliv o jakékoliv pochybení ze strany uživatele (kupujícího).
Zakoupené zboží ze dne 11.7.2013 (pánské legíny na běh) jsem s vadou (rozpadle švy v rozkroku - nepoužitelné) reklamoval dne 27.1.2014. 5.2.2014 byla reklamace ukončena s výsledkem - zamítnutí. nechal jsem si vyhotovit znalecký posudek a 3.3.2014 jsem opět uplatňoval reklamaci i se znaleckým posudkem a požadoval vrácení peněz, úhradu za znalecký posudek a náhradu za zbytečné cesty do prodejny a k soudní znalkyni. Dne 26.3.2014 jsem obdržel emailem a sms vyřízení reklamace s opětovným zamítnutím.
Již jednou jsem byl touto firmou (cca před deseti lety) odmítnut (jednalo se o kopačky pro dvanáctiletého kluka) s odůvodněním, že se rozpadly po třech měsících z důvodu nadměrného používání (hrál v nich fotbal 2 až 3x tydne). Když jsem volal na linku ochrany spotřebitele tak mě bylo řečeno: "co čekáte když nakupujete u A3".
pánské legíny velikosti XL, NIKE DRI - FIT identifikace modelu číslem artiklu 526 763 010
Vrácení peněz ( kalhoty jsou nepoužitelné a neopravitelné, oprava švů při běhu asi určitě bude vadit, kalhoty jiné jsou zřejmě stejně "kvalitní" ),úhrada znaleckého posudku, úhrada zbytečných nákladů za cesty do prodejny a k soudní znalkyni.
|
Tweet |
V případě, že je reklamace zamítnutá, má kupující možnost obrátit se na soudního znalce, který by vadu posoudil, případně odůvodnění zamítnutí reklamace rozporoval. Pokud se tak stalo a znalecký posudek je ve prospěch kupujícího, měl by ho správně prodejce rozporovat, v čem je nepravdivý a z jakého důvodu. Pokud se tak nestalo a společnost neuznává reklamaci a nebude mít zájem ani o dohodu v rámci mimosoudního řešení sporů, bude nutné se tohoto práva domáhat soudní cestou.
Společnost A3 SPORT s.r.o. se nerozhodla spory prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz řešit. Vzhledem k tomu, že služba je založena na principu dobrovolnosti, bude nutné z tohoto důvodu stížnost uzavřít.
V případě, že má spotřebitel zájem i nadále ve sporu pokračovat, bude nutné obrátit se na příslušný občanskoprávní soud s žalobou. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Spotřebitel by v soudním řízení měl prokázat existenci vady v době uplatnění reklamace (nejlépe znaleckým posudkem).
Hodnocení: