Společnost


A3 SPORT s.r.o.

Počet nahlášených stížností:115
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#2761Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 19 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.03.2014, před 11 lety

Stanislav Žák

Znění stížnosti

Znovuneuznaná reklamace, ačkoliv se dle znaleckého materiálu zcela prokazatelně jedná o vadu výrobku a nikoliv o jakékoliv pochybení ze strany uživatele (kupujícího).
Zakoupené zboží ze dne 11.7.2013 (pánské legíny na běh) jsem s vadou (rozpadle švy v rozkroku - nepoužitelné) reklamoval dne 27.1.2014. 5.2.2014 byla reklamace ukončena s výsledkem - zamítnutí. nechal jsem si vyhotovit znalecký posudek a 3.3.2014 jsem opět uplatňoval reklamaci i se znaleckým posudkem a požadoval vrácení peněz, úhradu za znalecký posudek a náhradu za zbytečné cesty do prodejny a k soudní znalkyni. Dne 26.3.2014 jsem obdržel emailem a sms vyřízení reklamace s opětovným zamítnutím.
Již jednou jsem byl touto firmou (cca před deseti lety) odmítnut (jednalo se o kopačky pro dvanáctiletého kluka) s odůvodněním, že se rozpadly po třech měsících z důvodu nadměrného používání (hrál v nich fotbal 2 až 3x tydne). Když jsem volal na linku ochrany spotřebitele tak mě bylo řečeno: "co čekáte když nakupujete u A3".


Produkt

pánské legíny velikosti XL, NIKE DRI - FIT identifikace modelu číslem artiklu 526 763 010


Požadované řešení

Vrácení peněz ( kalhoty jsou nepoužitelné a neopravitelné, oprava švů při běhu asi určitě bude vadit, kalhoty jiné jsou zřejmě stejně "kvalitní" ),úhrada znaleckého posudku, úhrada zbytečných nákladů za cesty do prodejny a k soudní znalkyni.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.4.2014 11:54, před 11 lety

V případě, že je reklamace zamítnutá, má kupující možnost obrátit se na soudního znalce, který by vadu posoudil, případně odůvodnění zamítnutí reklamace rozporoval. Pokud se tak stalo a znalecký posudek je ve prospěch kupujícího, měl by ho správně prodejce rozporovat, v čem je nepravdivý a z jakého důvodu. Pokud se tak nestalo a společnost neuznává reklamaci a nebude mít zájem ani o dohodu v rámci mimosoudního řešení sporů, bude nutné se tohoto práva domáhat soudní cestou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2014 12:01, před 10 lety

Společnost A3 SPORT s.r.o. se nerozhodla spory prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz řešit. Vzhledem k tomu, že služba je založena na principu dobrovolnosti, bude nutné z tohoto důvodu stížnost uzavřít.
V případě, že má spotřebitel zájem i nadále ve sporu pokračovat, bude nutné obrátit se na příslušný občanskoprávní soud s žalobou. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Spotřebitel by v soudním řízení měl prokázat existenci vady v době uplatnění reklamace (nejlépe znaleckým posudkem).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
17.9.2014 12:02, před 10 lety


Stanislav Žák

Hodnocení: