Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:682
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#27616Žádost o zrušení VIP členství

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.11.2018, před 6 lety

Dominik Šustr

Znění stížnosti

Dobrý den,

Ačkoliv si nejsem vědom registrace a o firmě jsem doposud nikdy neslyšel, tak beru veškerou odpovědnost na sebe, jelikož vše proběhlo z mého účtu a na mé jméno. Ke včerejšímu dni 4.11 mi bylo odečteno 2 394 korun (co jsem si četl u ostatních uživatelů, tak částka je ještě o nějakých 200 korun vyšší, každopádně částka v plné výši nejspíš neodešla z důvodu nedostatečného kapitálu na účtu, protože účet je používán jako transferní.

Chtěl bych tedy požádat o zrušení členství a zjištění jestli je zde nějaký nedoplatek, aby se předešlo budoucím soudním sporům.

Mělo by se jednat o emailovou adresu: sustrd@email.cz

S přáním pěkného dne,

Dominik


Požadované řešení

Jelikož jsem služby nikdy nepoužíval a zaplatil dohromady 2500 korun, tak požaduji okamžité zrušení členství. Pokud by bylo možné vrátit peníze, tak by to bylo příjemné, ale neočekávám, že tohle bude možno realizovat. V případě, že je zde nějaký nedoplatek, tak ten navrhuji zrušit společně se zrušením členství a odstoupením od smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2018 10:35, před 6 lety

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.

Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. l

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.11.2018 14:52, před 6 lety

ID: 179367365


Dobrý den.


Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami Lisa18 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 04/10/2018. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolil a uhradil a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.

Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).

Jelikož nebyla přijata včasná a řádná vypověď Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email s potřebnou přílohou, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,

Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.

Vaše Prémiové členství je platné do 04/05/2019, po uvedeném datu nebude prodloužené. Žádné další platby neproběhnou.

V zájmu vymázání údajů z databáze prosím dodržte standardní postup a přímo z Vaší registrované emailové adresy kontaktujte:

ochrana@lisa18.cz

mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství,

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.11.2018 15:21, před 6 lety


Dominik Šustr

Dobrý den,

Děkuji za vám za odpověď a spolupráci. Chci se jen zeptat jestli se zde nejedná o žádný doplatek, protože v případě ostatních uživatelů šlo o asi 200 korun vyšší částku.

S pozdravem,

Dominik

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.11.2018 10:11, před 6 lety

ID: 179367365


Dobrý den.

Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené. Žádné další platby neproběhnou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
12.11.2018 16:16, před 6 lety


Dominik Šustr

Hodnocení: