Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#27618Podvodný prémiový účet!!

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.11.2018, před 6 lety

Petra Pavlů

Znění stížnosti

Dobrý den,
jsem už jako více lidí totálně znechucená touto společností!!
Na konci srpna 2018 jsem se zaregistrovala do této seznamky a zaplatila členství na 1 měsíc za cca.149Kč.
Poté se mě tato seznamka přestala líbit a chtěla jsem odstoupit.Dne 8.10.2018 jsem jim poslala PÍSEMNOU VÝPOVĚD jak přílohou v emailu, tak písemně na adresu v Luxembursku!!
Žádná kloudná odpověď ze strany Be2!! Jen vyhrožování exekucí!!
Jsem z celé situace zoufalá!!
Není přece možné, aby takováto PODVODNÁ společnost podnikala v ČR!!
PROSÍM VÁS O POMOC v této bezvýchodné situaci.
Nejsem zřejmě jediná.Velmi ráda se přidám k HROMADNÉ ŽALOBĚ.Prosím i o informaci, jak toto učinit.
Předem Vám moc děkuji za odpověď, jak se těchto hyen zbavit!
Petra P.


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy a dále nevyhrožování exekucí!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2018 13:45, před 6 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět. Smazání profilu není výpovědí. Tím se jen zbavuje spotřebitel možnosti využívat zaplacené služby.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

České právo nezná institut hromadné žaloby. Současná právní úprava občanského soudního řízení tak umožňuje pouze domáhat se svého nároku individuální žalobou.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.11.2018 16:01, před 6 lety

ID: 178274241


Dobrý den.

Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti kontaktovalo Oddělení pohledávek be2.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.11.2018 08:22, před 6 lety


Petra Pavlů

Dobrý den,
nevím, zda neumí B2 číst, ale nikdo nepopírá, že by jste mě nekontaktovali!!Naopak, právě proto, že mě Vaše oddělení POHLEDÁVEK neustále kontaktuje, tak jsem se obrátila na DTest.
Celou dobu se Vám snažím vysvětlit, že jsem si obědnala POUZE zkušební členství na 1.MĚSÍC A ŘÁDNĚ HO VYPOVĚDĚLA.Jak emailem s přílohou a podpisem, tak písemně na podivnou firmu v Luxemburku!!
Ale Vy po mě stále VYMÁHÁTE 2 450 Kč za SAMOVOLNÉ PRODLOUŽENÍ ČLENSTVÍ!!Přitom já jsem ho 2 dny před koncem ZKUŠEBNÍHO MĚSÍCE VYPOVĚDĚLA!!
Několikrát jsem Vás žádala o smazání profilu a OKAMŽITÉ VYPOVĚZENÍ SMLOUVY!!
Ale od Vás chodí jen dokola vymodelovaná emailová upomínka, která ani neodpovídá na mé otázky natož požadavky, ZAPLAŤTE 2 450 Kč,
NEBO BUDETE MÍT CO DO ČINĚNÍ S EXEKUTORY!!!
Prosím o vyjádření B2 ZDE, aby mohli i ostatní čerpat z mé zkušenosti!
Děkuji Petra P.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.11.2018 09:18, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.11.2018 14:45, před 6 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: michal.hlavacek@be2.com,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.12.2018 08:08, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2019 09:49, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.