Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:788
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#27620Stížnost na paní pokladní

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.11.2018, před 6 lety

Dangová Huong

Znění stížnosti

Dobrý den, mám stížnost na paní pokladní v Lídlu (prodejna Cheb, 4.11.2018, kolem půl desáté ráno ), která mi odmítla vzít dvou tisícovou bankovku s tím že buď zaplatím menšími penězmi nebo mi nic neprodá. Po hádce s ní mi to nakonec vzala ale s věcma na pokladně ze vzteku házela. Nejsem si vedoma ze by bylo někde specifikováno kterými bankovkami se dá platit. Děkuji.


Požadované řešení

Napomenutí personálu- toto chování není akceptovatelné (Lídl v Chebu je proslulý takovýmto chováním personálu) a řádné cvičeni jak se k zákazníkům chovat (lidé tam chodí nakupovat a za zboží platí, nikoliv tak krást).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2018 12:26, před 6 lety

Tuto problematiku upravuje zákon č. 136/2011 Sb., o oběhu bankovek a mincí. Konkrétně jeho § 5 odst. 1 stanoví pro každého povinnost přijmout tuzemské bankovky a mince bez omezení, ledaže je oprávněn jejich příjem odmítnout. Oprávnění odmítnout se vztahuje např. na platbu více než 50 mincemi v jedné platbě. Avšak zákonný podklad pro odmítnutí platby příliš velkou bankovkou neexistuje. Platební podmínky by mohl mít případně prodejce určitým způsobem regulován ve svých smluvních obchodních podmínkách.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.11.2018 13:27, před 6 lety

Dobrý den paní Dangová,

je nám líto, že jste byla uvedena do nepříjemné situace. Naši zaměstnanci jsou oprávněni odmítnou pouze poničené nebo falešné bankovky, nikoliv však bankovky vyšší hodnoty. Děkujeme, že jste na nevhodné chování naší zaměstnankyně upozornila a ubezpečujeme Vás, že zjednáme nápravu v podobě opětovného školení pracovníků ohledně vstřícnosti k zákazníkům.

Ještě jednou se omlouváme a přejeme hezký den.

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2018 09:24, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2019 09:49, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.