Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
přidávám se ke stížnosti mnoha jiných, kteří se napálili stejně jako já. Zaregistrovala jsem se 2.7.2018 na seznamku Be2. Asi po týdnu jsem zjistila, že je to služba, kterou nevyužiju a poslala email na zákaznickou podporu be2 s tím, že chci profil zrušit. Be2 mi poslalo informace o tom, jak profil zrušit (podáním písemné výpovědi). Bohužel jsem tak neučinila a žila v domnění, že se nic nestane a stržení platby mne ani nenapadlo. Firma mi strhla z účtu 2 247,- dne 3.11.
Jsem zhrozena, že ještě pořád existují firmy, které mají svůj byznys postavený na nevědomosti slušných lidí. Je nehorázné, abych platila tak vysokou částku za něco, co jsem ani nevyužívala. Firma pro mne nic neudělala, tudíž nevím za co bych jí měla platit.
Urychlené navrácení částky 2 247,- a ukončení smluvního poměru bez nároku na další poplatky.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět. Smazání profilu není výpovědí. Tím se jen zbavuje spotřebitel možnosti využívat zaplacené služby.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď například prostřednictvím e-mailu. Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 175595145
Dobrý den,
dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum be2.
V případě nejasností se můžete opětovně obrátit na:
zakaznickyservis@be2.cz
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Vaše Prémiové členství je platné do 03/02/2019, po uvedeném datu nebude prodloužené. Žádné další platby neproběhnou.
děkujeme Vám.
Dobrý den,
odpověď Vašeho kontaktního centra pro mě není uspokojivá. Jednak bych ráda měla oficiálně potvrzeno emailem, že je členství skutečně zrušeno a že po mne již nebudete žádat další platby. Za druhé si nepřeji, abyste si ponechali strženou částku 2 247,- z mého účtu. Jedná se o nemorální jednání, které si od Vás nenechám líbit, a již jsem provedla první kroky k tomu, aby Vašich zákazníků výrazně ubylo.
ID: 175595145
Dobrý den,
Za účelem zasílání jakýchkoliv informací, potvrzení nebo dokumentů na Vaši emailou adresu, kontaktujte prosím náš Zákaznický servis na adrese:
zakaznickyservis@be2.cz
Nezapomeňte uvést Vaši registrovanou emailovou adresu jako referenci na Váš profil, aby bylo možné Váš profil identifikovat.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 02/07/2018. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).
Jelikož nebyla přijata včasná a řádná vypověď Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email s potřebnou přílohou, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,
děkujeme Vám.
Společnost be2 mi doposud nenavrátila strženou částku. Společnost nenabízí kvalitní službu a svůj byznys staví pouze na nevědomosti a důvěřivosti svých klientů.
Důrazně nedoporučuji jakoukoliv spolupráci s touto firmou!
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.