Společnost


DIMOCO Europe GmbH

Počet nahlášených stížností:89
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

80%
20%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#27623Neopravnene platby za nevzyadane prichozi SMS z cisla 90340099

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 23 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
05.11.2018, před 6 lety

Branislava Pešut

Znění stížnosti

Vcera jsem zjistila ze na moji telefoni cislo v obdobi od 12.8.2018 do 28.10.2018 bylo odeslano 24 sms zpravy z cisla 90340099 a kazda byla vyuctovana 99 czk.

Jedna se o neopravneni utok pres internet prohlizec na mob. telefonu.

Co se stalo:

12.08.2018 v 16:01:58 pri prohlizeni internetu v web prohlizece se otevrelo nezadajuci spam okno na kteremu bylo uvedeno ze je system v ohrozeni a tam byl odkaz na reseni.
Zadnou ‘‘sluzbu, program a reseni‘‘ jsem nehledala a nectela objednavat protoze jsem predpokladala ze je to utok, chtela jsem okno zavrit krizkem (falesnim) ale jak je okno bylo pres celou obrazovku aktivoval se nejaki program ktery automaticki posila sms na cislo 90340 a v 16:04:10 prisel sms z cisla 90340099 ve kterym bylo uvedeno ze jsem objednala nejaku sluzbu ktera je zpoplatnena 99 czk.
V sms-u bylo uvedeno ze se muzu odhlasit zaslanim zpravy STOP na uvedeno cislo co jsem hned udelala!!

To stejne se stalo jeste jednou ten den 12.08.2018. v 18:08:34 (naskocilo nezadajuci okno v prohlizece), pri pokusu zavreni okna byla odeslana zprava. V 18.08.35 prisla zase zprava o vyuctovani 99czk za neco.
V 18:08:58 byla odeslana jeste jedna zprava STOP na cislo 90340!!
Potom jsem vymazala historie v prohlizece a vsechni sms zpravy pro jistotu a timto jsem uvazovala ze je problem s utokem vyresen a v nasledujicich dnech se to okno uz nezobrazovalo.

Jak telefon pouzivam pro firemni ucely taky, obcas se stava ze mam vysi mesicni vyuctovani (hovory mimo EU, roaming). Taky jsem v danem obdobi casto byla v zahranici ( pracovne, dovolena) a nepripadalo nejak divne ze mam vysi vyuctovani.
Kdyz uz 3 mesic prislo vysi vyuctovani zjistila jsem u operatera T-mobile ze od 12.08.2018. pravidelne na kazdych 7 dni (19.08, 26.08, 02.09, 09.09, 16.09, 23.09, 30.09, 07.10, 14.10, 21.10, 28.10) jsem dostavala 2 sms zpravy z cisla 90340099, vzdycki kolem 23:00 hodin vecer a ze kazda byla vyuctovana 99czk.
Na zpravy jsem nereagovala a kazdy sms jsem nechtela ani otevirat protoze jsem se bala noveho utoku....

Vcera jsem zablokovala u operatera premium sms sluzby a platby a bylo mi receno ze se mam podivat pres platmobilem.cz komu patri cislo ze ktereho mi neopravnene vyuctovano 24 krat 99czk.
Tam jsem nasla nasledujici kontakt:

DIMOCO Europe GmbH
email: info-cz@mobileinfo.cc
tel.: 844 444 484
web: www.dimoco.eu


Produkt

nezadouci premium SMS


Požadované řešení

Timto Vas zadam o okamzite zruseni sms zpravy z toho cisla a jednoznacne zadam o vraceni penezni castky ktera tym podvodem byla vyuctovana.
Celkova castka je 24 x 99czk = 2376 czk.



Reklamuji ten podvod z techto duvodu:
- Zadnu ‘‘sluzbu‘‘ jsem nehledala,
- ‘‘sluzba‘‘ byla nabizena agresivnim utokem pres web prohlizec,
- Nejaka ‘‘sluzba‘‘ byla aktivovana podvodnim odkazem pres falesno
okno v prohlizeci,
- Zadnou ‘‘sluzbu‘‘ jsem nedostala,
- I kdyz jsem se snazila hned odhlasit tu ‘‘sluzbu‘‘ posilanim sms
STOP to bylo ignorovano a v pravidelnich intervalech byle
vyuctovane dalsi castky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2018 15:33, před 6 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebitelce dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohla žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Doporučujeme v tomto případě obracet se s reklamací na poskytovatele služby obsahu a v případě sporu na soud. Sám ČTÚ není podle zákona č. 127/2005 Sb. oprávněn tyto stížnosti spotřebitelů řešit, protože se jedná o službu nabízející obsah a nikoliv o šíření, tedy o službu elektronických komunikací.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.11.2018 10:41, před 6 lety

Ahoj Branislava Pešut,

My z DIMOCA jsme v tomto fóru objevily tvůj příspěvek a samozřejmě Tě rádi podpoříme při řešení předloženého nedorozumění.

Co je DIMOCO?
DIMOCO je institut licencovaný provádět platby, kontrolovaný rakouským Úřadem pro dohled nad finančním trhem, a umožňuje miliardě uživatelů mobilních telefonů
koupi digitálních a fyzických zboží prostřednictvím způsobu platby jménem "Carrier Billing", což je alternativa ke kreditní kartě, bankovnímu převodu nebo PayPal.
Uživatelé vědí zaplatit služby v oblasti ePublishing, Video on Demand, Online-Gaming nebo Digital Music mobilním telefonem, tabletem nebo SmartTV
přes účetní soustavu provozovatele mobilního telefonu, čili fakturou za telefon. Tento způsob platby nabízí mnoho mezinárodních podniků jako např.
Apple, Spotify, Netflix, Google nebo Facebook a proto si ho z oblasti Mobile Payment dnes nemůžeme odmyslet!

Co DIMOCO není?
DIMOCO není samotným poskytovatelem těchto služeb.

Podle všeho by si chtěl / chtěla vyřešit otázku služby s poskytovatelem takové služby?
Při jakýchkoliv otázkách je Ti tým MPSC - Mobile Payment Service Center pro spotřebitele k dispozici.
Váš angažovaný tým Vám pomůže tuto situaci vyřešit s příslušným poskytovatelem služby: http://www.mobile-info.cc/customercare/home.html


S pozdravem
servisní tým DIMOCO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.11.2018 15:35, před 6 lety


Branislava Pešut

Jsem v kontaktu s poskytovatelem ''sluzby''. Zatim jeste neni vyreseno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.11.2018 11:02, před 6 lety

Ahoj,

poskytovatel služeb nám potvrdil, že žádost byla vyřešena přímo u uživatele.

S pozdravem
servisní tým DIMOCO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.11.2018 12:10, před 6 lety


Branislava Pešut

Ahoj Dimoco,

Zadost o vraceni penez nebyla vyresena. Zadala jsem o vraceni celkove castky (2376 kc) z duvodu ktere jsem popsala:

- Nehledala jsem zadny antivirus,
- Nezadane spamove okno mi se otevrelo 2 krat ten den pres celou obrazovku. Kdyz to chcete zrusit poslete nejaki souhlas (cele okono funguje jako jeden falesni odkaz) a pak 2 krat prisla zprava z cisla 90340099 s obsahem

(Antivirus: http://goo.gl/llLMQo Heslo: 5879942 Pokud mate dotazy, volejte na telefonni cislo 420228885521 nebo cz@rgk.help),

- nic jsem nestahovala a 2 krat jsem odpovedela STOP na zpravu ktera nasledovala z cisla 90340 s obsahem

(Predchozi zprava prijata z cisla 90340099 stala 99 Kc s DPH. Pro zruseni sluzby posli SMS ve tvaru STOP na cislo 90340. Vice info posli sms HELP na 90340).

Na dalsi zpravy jsem nereagovala.

Taky rikaji ze ze jsem se odhlasila 05.11.2018 v 00:00h coz je uplni nesmysl.
04.11.2018 odpoledne jsem zablokovala premium sms u operatora. 04.11.2018 kolem 23:00h meli prijit dalsi zpravy (nabidky) za 99kc. Odesilani zprav jsou odhlasili kdyz to uz nemohli dal vyuctovat

Spolecnost RGK mobil nabidla vraceni jenom 12 plateb (1188kc) z duvodu ze to je nejaka chyba a tak dale...

Uplne ignorovali ze jsem nikdy zadni software nestahovala, neinstalovala a nepouzivala. Jenom opakuju ze jsem se prihlasila dostavat neco? To neco je jenom nejaka nabidka!!.
Pro SMS zpravy ktere jsem posilala s textem STOP podle instrukci rikaji ze nebyli odeslani ve spravnem formatu? Taky nesmysl.

Vubec nechapu jak muzete (Dimoco) spolupracovat se spolecnosti jako RGK MOBIL kdyz se to uz stalo xxx krat i kdyz to neni zadny obchod, jenom dobre vymisleni zpusob jak od lidi ktery neovladaji perfektne technologie nauctovat penize za nic...

Na konci i ta platba ktera prisla byla o neco mensi nez mela byt...

S nabidkou o vyreseni jsem nesouhlasila a nechala jeste cas ze by vratili vsechno.
Pokud ne, budu muset udelat dalsi kroky...

Takze nevyreseno!!!

S pozdravem,

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2018 14:05, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme zpět na společnost, aby mohla na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2018 13:31, před 6 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.