Počet nahlášených stížností: | 75 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Na český trh vstoupil v říjnu internetový eshop About you. Vlastně nemohu vypíchnout žádná pozitiva. Co se týče me, zboží přišlo pozdě, ukazovalo se při sledování balíčku, že je u PPL, ale u PPL nebylo. Při vrácení některých kousku, jelikož mně neseděla velikost, čekám už měsíc na vrácení peněz, ačkoli obchod inzeruje 14dní. Na telefonní linku uvedenou na stránkách se nedá dovolat. Na emailove reklamace neodpovídají nebo odpovídají stále stejně - předáme výše k vyřízení, uveďte nám číslo účtu a to pořád dokola. Pokud se podíváte na recence na Heureka na tuto společnost, je jich tam spousta, velmi malé procento pozitivních. Snažila jsem se společnost kontaktovat obou mých mailů, pokaždé stejné odpovědi. Nedopatření, uveďte číslo účtu, jako omluvu posíláme slevový kupon, ale peníze stále nedorazily. Děkuji Vám za pomoc při řešení, nejde mne na rozum, že takto velká společnost, která měla tak velké promotions, může na našem území provozovat beztrestně internetový obchod a přitom se nechová vůbec podle pravidel a zadržuje peníze, které ji nepatří. Děkuji.
Barbora M. Rudolfová
číslo objednávky: aycz-554-29725693, dne 18/10 jsem dostala potvrzení, že balíček byl převzat zpátky, další objednávka je: aycz-554-30416582 a další je aycz-554-30672010, celkově mně společnost About you dluží kolem 5000 CZK
Vrácení peněz, omluva
|
Tweet |
Odstoupila-li spotřebitelka od kupní smlouvy, společnost je povinná vrátit jí zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitelka povinna vrátit do 14 dnů od odstoupení. Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitelka může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebitelce doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschovala.
V případě nevrácení veškerých plateb uhrazených zákazníkem, by se jednalo o bezdůvodné obohacení upravené § 2991 občanského zákoníku. Další informace a interaktivní vzor nalezne spotřebitelka zde: https://www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni .
Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebitelce, aby mu zaslala tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzvala ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Německa, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Při spouštění našeho e-shopu ABOUT YOU v České republice jsme byli plni nadšení, protože je to pro nás velmi významný trh. Byli jsme však zaskočeni pozitivním ohlasem, který měl za následek více objednávek, než jsme před spuštěním e-shopu předpokládali. To bohužel vedlo k problémům, které způsobily, že 10 % objednávek bylo zasláno s velkým zpožděním, a že platby za vrácené zboží nemohly být zpracovány včas. Obvykle doručujeme zboží během 1–3 pracovních dnů a peníze za vrácené zboží vracíme do 14 dnů. V důsledku výše uvedeného jsme měli mnohem více požadavků na zákaznický servis a pro naše kolegy, i přestože se velice snažili, nebylo možné zpracovat všechny dotazy během naší běžné doby v níž reagujeme, a která činí maximálně 24 hodin.
V uplynulých týdnech jsme pracovali na tom, abychom všechny problémy vyřešili, a s radostí oznamujeme, že všechny naše procesy opět běží normálně. Peníze za všechny objednávky byly odeslány. Rádi v soukromé komunikaci poskytneme důkaz o převodu a kompenzaci za čekání.
S pozdravem,
ABOUT YOU tým
Hodnocení: