Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý deň,
dňa 27.10.2018- som sa zaregistrovala na internetovej zoznamke www.singles50.sk , ktorú prevádzkuje spoločnosť be2 S.à.r.l.
Hneď v ten deň (27.10.2018)som poslala, mail s tým, že odstupujem od zmluvy uzatvorenej dňa 27.10.2018-Prémiové členstvo platné 6 mesiace, za platobnú sumu 119,40 EUR.
Ostalo to bez odozvy tak som dňa 31.10.2018 poslala scenované prehlásenie s mojim podpisom. Dňa 5.11.2018 som znova poslala scenované odstúpenie od zmluvy a zároveň som všetky moje žiadosti o odstúpenie poslala poštou na adresu uvedenú v kontaktoch.
Automatické predlžovanie prémiového profilu a automatické strhávanie platby, žiadna spätná väzba od
Chcem využiť svoje Právo na odstúpenie od zmluvy za nákup spoplatnených služieb prostredníctvom webovej stránky Singles50 behom štrnástich dní bez udania dôvodu.
|
Tweet |
Spotřebitelka může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitelky před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitelka společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitelka společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitelka odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslala prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele jí to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 180110878
Dobrý den,
dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum Singles50.
Na základě Vaší žádosti o Odstoupení od smlouvy byl členský poplatek v celkové výši ke dni 12/11/2018 refundovaný na Váš účet.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
V případě nejasností se můžete opětovně obrátit na:
zakaznickyservis@singles50.cz
Dobrý deň,
Zákaznické centrum Singles50 má zatiaľ nekontaktovalo
a členský poplatok zatiaľ na môj účet neprišiel.
ID: 180110878
Dobrý den,
prosíme Vás, aby jste pár dnů počkala, kým se poplatek objeví na Vašem účtu.
Děkujeme za Vaši trpělivost.
Dobrý deň,
skontrolovala som svoj profil a naozaj došlo k ukončeniu Prémiové členstva. Následne som vykonala deaktiváciu profilu. Poplatok za Prémiové členstvo 119,40 EUR mi bol vrátený dnes (15.11.2018) na môj účet.
Ďakujem všetkým pracovníkom dTestu za pomoc pri vy riešení môjho prípadu. Bez Vašej pomoci by som to asi veľmi ťažko vyriešila.
Prajem pekný deň a veľa úspechov pri riešení problémov vašich klientov.
Stížnost uzavíráme na základě výše uvedeného sdělení.