Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, na dodaném přístroji reklamuji následující vady:
•přístroj se zdá být použitý, jsou na něm černé šmouhy,
•po prvním vložení baterií se odlomil jeden ze segmentů přidržující krytku bateriového prostoru,
•přístroj svým provedením nemůže ani konkurovat dětským hračkám,
•po sundání krytu přístroje, tento nešel zpátky nasadit, bez možného poškození těsnicího o-kroužku, musel jsem vnitřek dosedací plochy natřít dětským olejíčkem,
•chybí český návod tj. zjevné porušení obchodních podmínek.
Přístroj nemá žádný sací výkon.
Zboží bylo objednáno dne 14.3. 2014 a dodáno dne 17.3.2014.
Cena produktu - 159,- Kč, cena za dodání poštou - 120,- Kč,
Celkem 279,- Kč.
Firma odmítá zásilku převzít a zaslat shora uvedenou částku + náklady za zaslání v celkové výši 376,- Kč (poštovné 97,- Kč)
Neznám jiný způsob, než zaslat reklamovaný výrobek stejným způsobem
jako při jeho doruční - poštou.
Originál bateriový čistič uší - Dr. VAC WAX, kód zboží 01204
Požaduji náhradu celkově vynaložených nákladů za nefunkční výrobek.
Výměnu zboží odmítám vzhledem ke shora uvedenému.
|
Tweet |
V případě, že je zboží zakoupeno přes interent, bylo možné odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží dle § 1829 občanského zákoníku. Pokud nedošlo k poučení o právu na odstoupení od smlouvy činí tato lhůta 1 rok a 14 dní.
Jestliže již lhůta uběhla a kupující reklamuje neodpovídající jakost při převzetí, může se dle § 2169 občanského zákoníku domáhat dodání zboží, které by bylo v souladu s kupní smlouvou nebo od smlouvy odstoupit, pokud výměna není možná.
V případě, že společnost odmítá přijmout zboží do reklamace dle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele, lze podat podnět České obchodní inspekci, která společnost může za takové jednání sankcionovat.
Dobrý den, této stížnosti vůbec nerozumím. Zdá se mi naprosto neopodstatněná, jelikož odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu bylo dávno vyřízeno. Problém byl v tom, že poprvé zákazník zaslal výrobek zpět na dobírku, což odporuje našim obchodním podmínkám. Veškeré zásilky na dobírku automaticky odmítáme. Pokud by si naše obchodní podmínky přečetl, je to tam jasně uvedeno. Na druhý pokus zákazník zaslal zboží zpět jako balík obyčejny, což již bylo v pořádku. Zásilku jsme normálně převzali a obratem jsme vrátili peníze včetně poštovného. Dále si pán stěžuje, že nekomunikujeme, což se nezakládá na pravdě. 9 e-mailů během cca jednoho týdne se mi zdá více, než dostačující.
Domníváme se, že nemůžeme za to, že zákazník nezvládl napoprvé zaslat balíček správně a odmítáme platit za chyby druhých. Rudla s.r.o.
Především chci poděkovat firmě "vasestiznosti.cz", která dle mého názoru je dlouho postrádanou oporou zákazníka v případech jako byl tento (viz moje stížnost na kvalitu výrobku).
Ke společnosti Rudla s.r.o. uvádím, že při koupi a následné reklamaci výrobku za cenu 159,- Kč nehodlám číst jejich zmateční reklamační řád a ještě více zmatečné, pragmaticky a gramaticky chybné následné dohadování o navrácení výrobku. Obnos za výrobek a jejich poštovné firma vrátila.
Děkuji za vyřízení s tím, že společnost Rudla s.r.o. nedoporučuji ostatním zákazníkům.
Souhlasím s tím, že tato služba nabízená společností D test je na našem trhu velice potřebná. Pokud pan inženýr nedokáže pochopit jednoduché obchodní podmínky, které jsou mimochodem překontrolovány ČOI, nechť se příště zdrží nákupů na internetu. Jako zákazníka bych ho též nemohl doporučit, dokáže jen urážet druhé. Většinou se snažíme všem zákazníkům maximálně vyjít vstříc, někdy to však kvůli jejich aroganci není možné. Rudla s.r.o.
Hodnocení:
Komentář: Ke stanovisku prodejce se nehodlám dále vyjadřovat.