Společnost


Globus ČR, k.s.

Počet nahlášených stížností:60
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

72%
28%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#27634Ořechy z Turecka napuštëné chemikáliemi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 19 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.11.2018, před 6 lety

Tomáš Vyrobik

Znění stížnosti

Dobrý den, předevčírem (3.11.) jsem v Plzni v Globusu koupil ve slevě 100g lísková jádra a 100g mandlí od společnosti IBK trade, dnes jsme si je s přítelkyní otevřeli a aniž bychom byli na jakèkoliv ořechy alergicčtí, otekly nám rty a jazyk, poté začali pálit, už to tak máme hodinu. Info jsem předal i ČOI. Když jsem hledal ičo slopečnosti, zarazilo mě i že pár prohřešků již ma svém kontě společnost má.


Produkt

100g mandle a lísková jádra, zeleno,-žluto-bílý obal


Požadované řešení

Prozkoumání složení, musejí být napuštěné něčím strašným. Ztáhnout z prodeje a ať se lidem omluví, za to, že jim je naše zdraví ukradené. Vyrobik Tomáš


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2018 14:23, před 6 lety

Má-li spotřebitel pochybnosti o splnění jakostních požadavků prodávaných potravin, doporučujeme dát podnět k provedení kontroly příslušnému dozorovému orgánu. V daném případě Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin. Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud spotřebitel o to požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět spotřebitele do měsíce o postupu v dané věci.

Za vady výrobku vůči spotřebiteli odpovídá prodávající, tedy spol. Globus. Nemá-li zboží požadované vlastnosti, je třeba jej neprodleně reklamovat přímo na prodejně a žádat za něj náhradu. U potravin, jejichž jakost má omezenou trvanlivost by měla být reklamace uplatněna co nejdříve. Pokud zboží nemá odpovídající jakost, má spotřebitel právo na dodání nové věci bez vad. Není-li to možné, může od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněz. Namísto toho lze žádat i přiměřenou slevu z kupní ceny.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.11.2018 13:39, před 6 lety

Vážený pane Vyrobíku,

Děkujeme za Váš podnět, který nás velmi mrzí a na který jsme okamžitě reagovali - ořechy a mandle od uvedené firmy jsme obratem senzoricky testovali a také jsme se spojili s dodavatelem, abychom získali jeho vyjádření. Závěry z obou kroků jsou jasné a ve světle Vámi popisované reakce bohužel opačné.

Naše vlastní senzorické testování stejného výrobku nepřineslo žádná negativní zjištění.Také vyjádření dodavatele ukazuje jednoznačně na to, že ořechy ani mandle nejsou ve styku s žádnými konzervanty - dodaný sortiment se v České republice pouze balí. I tady však dochází k opakovanému prověřování kvality ze strany České potravinářské inspekce.

V tuto chvíli je tedy podezření na obsah chemikálií spíše vyloučen. Přesto dál přemýšlíme nad tím, co se mohlo stát a vede nás to k domněnce, že potíže mohla vyvolat kombinace určitého jídla, které jste snědl předtím, s ořechy a mandlemi, anebo jídlo samotné. Prosíme pátrejte také tímto směrem, protože je možné, že například určitý druh koření mohl vyvolat stav, který popisujete.

Další kroky bychom mohli učinit pouze tehdy, pokud bychom měli k dispozici přímo to balení výrobku, které jste jedl. Náš dodavatel je ochotný Váš vzorek analyzovat, abychom ověřili či vyloučili možný zdroj Vašich potíží.

S pozdravem

Globus ČR

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.12.2018 12:26, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.1.2019 06:14, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.