Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po odevzdání stvrzenky jsem měl kartou zaplatit 333 Kč, odečetlo se mi však 360 Kč, po upozornění jsem tuto platbu musel opakovat s ujištěním, že předchozí odeslané peníze byly resetovány a na účet se mi vrátí do 24h. Uplynulo cca 50 hodin (pracovních dnů) a peníze se mi ještě nevrátily. Stvrzenku jsem tedy platil víceméně 2x.
Navrácení peněz ze špatného odečtu.
|
Tweet |
Kdo se na úkor jiného bez spravedlivého důvodu obohatí, musí ochuzenému vydat, oč se obohatil. Pokud tedy částka byla stržena dvakrát, ačkoli se tak stát nemělo, jedná se o bezdůvodné obohacení na straně společnosti a ta ho musí vydat tomu, na jehož úkor bylo získáno.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.