Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#27638Platební upomínka za neprovedou platbu kartu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 15 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
05.11.2018, před 6 lety

Marie Štajnerová

Znění stížnosti

Dobrý den.
Přicházím se stížností, která je "na chlup" stejná jako stížnost paní Lenky Peškové (publikováno 3.3.2018), snad jen s tím rozdílem, že celková platba 2 527 Kč - složeno z platby 2 247 Kč + manipulační poplatek 280 Kč) nebyla z účtu odčerpána, neboť na účtě nebyly finanční prostředky.
Ale dnes mi přišel email, kde mě společnost vyzývá k platbě částky 2 527 Kč, s tím, že zablokovala zákaznický účet.
První poplatek ve výši 149 Kč na jeden měsíc mi uhradila dcera ze své karty, a toto mi dala jako dírek k svátku. Platba proběhla 9.9.2018.
Seznamku, kde mi dcera zaplatila tzv.členství na jeden měsíc jsem téměř nevyužívala a to ne, že bych nechtěla, ale protože kontakty osob ze seznamky byly zablokovány, chodily mi pouze automatické odpovědi od lidí, kteří zřejmě ani neexistují, navíc jsem zjistila, že na jeden jediný kontakt mi píše podivná osoba, která neumí pořádně česky a dožaduje se různých služeb. Proto jsem přestala tuto službu využívat.
Jak píše paní Lenka, dnes jsem se podívala do Spamu, kde byly i různé odpovědi, a také zřejmě i jakési přihlášení a nějaké obchodní podmínky. To vůbec nechápu, neboť nic takového mi do pošty nepřišlo. Zarážející je, že jediné co mi dorazilo do pošty(ne spam) bylo až dnešní upozornění na neuhrazenou platbu a s ním i výhružky, co se stane, když částka nebude uhrazena. Toto jsem zavolala dceři, ta ihned zablokovala platební kartu, aby si společnost nemohla částku strhnout. Ale obává se, že jí bude společnost za něco penalizovat a vymáhat poplatek. Já osobně chci tuto záležitost předat Policii ČR, protože celá komunikace od začátku je pochybná a rozhodně nedovolím, aby dcera cokoli hradila.
Poradíte mi prosím, jak pokračovat dál? společnosti jsem napsala email, že budu podávat Trestní oznámení a že chci, aby můj účet byl stornován.


Produkt

Platební upomínka Vaše předplatné na www.singles50.cz Nezdařená platba během Vašeho předplatného pod IP-adresou: 37.48.50.225 be2 S.à.r.l. / www.singles50.cz Referenční číslo: CZ-2018-10-09-178271956-KS-DN (uveďte prosím při platbě) 5.11.2018


Požadované řešení

Cílem je v žádném případě NEHRADIT pochybnou službu, která nefungovala, kde pracoval pouze automat a nedošlo k naplnění toho, co bylo slíbeno.
Zároveň bych chtěla, aby tato společnost byla pokutována za 1) Za klamavou reklamu 2) Za neplnění podmínek 3) Za jednání, které je v rozporu se slušným obchodem


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.11.2018 10:44, před 6 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět. Smazání profilu není výpovědí. Tím se jen zbavuje spotřebitel možnosti využívat zaplacené služby.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.11.2018 11:26, před 6 lety

ID: 178271956


Dobrý den.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami Singles50 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 09/09/2018. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.

Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).

Jelikož nebyla přijata včasná a řádná vypověď Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.

Můžeme Vás však ujistit, že z naší strany už členství nebude opětovně prodloužené po zaplacení již probíhajícího období, takže žádné dodatečné náklady související s členstvím, kromě již otevřené pohledávky, nevzniknou.

Další informace ohledem pohledávky/ dluhu Vám můžeme poskytnout na:

zakaznickyservis@singles50.cz

děkujeme Vám za pochopení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.11.2018 16:00, před 6 lety


Marie Štajnerová

Vážená společnosti.
S vaší odpovědí nesouhlasím.
Veškeré informace jste mi zaslali do emailu - spamu, což jsem zjistila až po urgenci na neprovedenou platbu.
Je zvláštní, že informace o veškerých platebních podmínkách, stejně tak jako jakési automatické odpovědi přišly do spamu a vaše upomínka mi dorazila u jiné adresy na můj běžný mail. Evidentně klamete už v mailové konverzaci.
Vzhledem k tomu, že po celý měsíc jste mi do mého účtu zasílali nesmyslné automatické odpovědi, které byly zaslány z vymyšlených profilů, porušili jste právě vy jakékoli podmínky. V emailu, který jste mi zaslali v tomto týdnu navíc píšete, že se mám přihlásit na svůj účet a vše zkontrolovat, přitom jste účet zablokovali, a tak není možné cokoli zjistit.
Celou věc budu předávat Policii ČR a to hlavně kvůli jedné závažné věci. Nejste oprávněny si strhávat peníze z platební karty od kohokoli, kdo si osobně u vás nevytvořil účet a nedal souhlas s inkasem. Profil u vás jsem si založila já a platbu mi jako dárek k svátku poskytla dcera. Nemáte žádné právo provádět opakované strhávání plateb z platební ani kreditní karty, pokud vám k tomu její majitel nedal souhlas. O což jste se pokoušeli, jak jste sami v emailu napsali.
Tak že jediné možné řešení vidím v mimosoudním řešení, které může proběhnout emailovou komunikací, a to dříve než celou záležitost podám na Polici ČR.
Očekávám tedy storno informací o jakékoli platbě, zrušení mého profilu, který jste používali pouze jako databázi, nikoli pro účely ke kterým byl založen, omluvu z vaší strany a vyjádření jasného kroku, že mne ani mou dceru nebudete v budoucnu již nikdy kontaktovat.
Veškeré výše uvedené informace očekávám do 15.11.2018 a věřte, že pokud tak neučiníte, celá věc půjde dál.
Nenechám tuhle věc dojít tak daleko, abyste poškozovali další klienty. V mém případě nemám co ztratit, vaše společnost ale může jen získat.

S pozdravem,
Marie Štajnerová.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2018 17:09, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na výzvu spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.12.2018 14:58, před 6 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2019 09:47, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.2.2019 21:44, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.