Společnost


Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group

Počet nahlášených stížností:41
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2764Poplatek za upomínku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 22 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.03.2014, před 11 lety

Radushka Poděbradská

Znění stížnosti

Při návratu z dovolené 6.3.2014 jsem našla dopis od ČPP se složenkou na doúčtování pojistného 876,-Kč, s tím že dopis byl vystaven 18.2.2014 a místo splatnosti napsáno pouze "obratem". 7.3. jsem částku zaplatila převodem z účtu. Následující týden mi došla další obálka do schránky vystavená 5.3.2014 s tím že mám za upomínání doplatit 80,-Kč. Po rozhovoru se zákaznickou linkou mi pracovnice sdělila že dlužná částka byla uhrazena a pokud nesouhlasím s poplatkem za upomínku mám napsat odvolání.Odvolání řešila Bc.Kateřina Křížová a zaslala mi:
Bohužel, Vaší žádosti nebylo možné vyhovět.V námi odeslané žádosti o úhradu za doúčtovaný Extrabenefit Profi nebylo uvedeno datum splatnosti, protože bylo v poslední větě uvedeno: „Doúčtované pojistné činí 876,- Kč. Pokud je doúčtovaná částka vyšší než 0,- Kč,uhraďte,prosím,pojistné obratem dle přiložené poštovní poukázky.“
Jak může ČPP požadovat poplatek za upomínku, když:
1)zašle dopis obyčejně do schránky (dopis se může ztratit nebo nemusí být vyzvednut včas)
2)není uvedeno přesné datum kdy nejpozději částku splatit

Prosím o Vaši radu, Radka P.


Produkt

poplatek za upomínku


Požadované řešení

zasílat složenky doporučeně a s datem splatnosti
odpuštění poplatku za upomínku


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2014 09:29, před 11 lety

V tomto případě by musela být v obchodních podmínkách či ve smlouvě stanoveno, co znamená výraz obratem. Zároveň by musela pojišťovna prokázat, kdy došlo k doručení upomínky, aby mohla tvrdit, že nedošlo k úhradě obratem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2014 15:26, před 10 lety

Společnost Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.