Počet nahlášených stížností: | 41 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Při návratu z dovolené 6.3.2014 jsem našla dopis od ČPP se složenkou na doúčtování pojistného 876,-Kč, s tím že dopis byl vystaven 18.2.2014 a místo splatnosti napsáno pouze "obratem". 7.3. jsem částku zaplatila převodem z účtu. Následující týden mi došla další obálka do schránky vystavená 5.3.2014 s tím že mám za upomínání doplatit 80,-Kč. Po rozhovoru se zákaznickou linkou mi pracovnice sdělila že dlužná částka byla uhrazena a pokud nesouhlasím s poplatkem za upomínku mám napsat odvolání.Odvolání řešila Bc.Kateřina Křížová a zaslala mi:
Bohužel, Vaší žádosti nebylo možné vyhovět.V námi odeslané žádosti o úhradu za doúčtovaný Extrabenefit Profi nebylo uvedeno datum splatnosti, protože bylo v poslední větě uvedeno: „Doúčtované pojistné činí 876,- Kč. Pokud je doúčtovaná částka vyšší než 0,- Kč,uhraďte,prosím,pojistné obratem dle přiložené poštovní poukázky.“
Jak může ČPP požadovat poplatek za upomínku, když:
1)zašle dopis obyčejně do schránky (dopis se může ztratit nebo nemusí být vyzvednut včas)
2)není uvedeno přesné datum kdy nejpozději částku splatit
Prosím o Vaši radu, Radka P.
poplatek za upomínku
zasílat složenky doporučeně a s datem splatnosti
odpuštění poplatku za upomínku
|
Tweet |
V tomto případě by musela být v obchodních podmínkách či ve smlouvě stanoveno, co znamená výraz obratem. Zároveň by musela pojišťovna prokázat, kdy došlo k doručení upomínky, aby mohla tvrdit, že nedošlo k úhradě obratem.
Společnost Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.