Společnost


Gewinn s.r.o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#27640Místo originálu došla imitace parfému

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.11.2018, před 6 lety

Tomáš Ulrich

Znění stížnosti

Dobrý den,
objednal jsem tester originálního parfemu CHANEL No5 EDT.
Objednávka byla vyřízena do týdne. Parfém se na první pohled tváří, jako originál, ale obsah s tím nemá nic společného. Evidentně se jedná o imitaci, vůně neodpovídá originálu a intenzita je tak nízká, že do 1/2 hodiny není téměř cítit.
Telefon uvedený na stránkách je odpojený a na mnou podanou reklamaci emailem nikdo nereaguje.
Stránku provozuje společnost Gewinn s.r.o. Bratislava, IČO:50459384, DIČ:SK2120348351


Produkt

tester EDT Chanel No5 100 ml - neodpovídá vůní ani intenzitou deklarovaného originálního parfému


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz. Objednal jsem originál EDT, místo toho přišla imitace, což považuji za nedodržení smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.11.2018 10:14, před 6 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat nápravu v podobě opravy věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, může odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu.

Byl-li však zaslán padělek, jedná se o podstatné porušení kupní smlouvy a spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit podle § 2002 občanského zákoníku. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Ochranu práv duševního vlastnictví má jako dozorový orgán na starosti úřad Celní správy. Na tento úřad je možné se obracet s konkrétními podněty, pokud se setká spotřebitel s prodejem padělaného zboží či jeho nabídkou, a to prostřednictvím jejich internetových stránek zde: https://www.celnisprava.cz/cz/o-nas/kontakty/Stranky/internetova-kriminalita.aspx

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt ze Slovenska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.12.2018 14:13, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.