Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#27645Zpětné zaslání stržené částky po odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.11.2018, před 6 lety

Petr Haak

Znění stížnosti

Dobry den,
vyse uvedenou stiznost jsme uzavreli, po Vasem vyjadreni, ze spolecnost zasle castku zpet. Bohuzel karta byla zrusena, proto spolecnost musi zaslat castku na bankovni ucet. Pokud tedy se mi nekdo od nich ozve (mail zatim zadny nedorazil), poslu nazpet cislo uctu, na ktery by mela byt castka pripsana..

S pozdravem

Haak


Požadované řešení

Uhrada zpetne castky na ucet..


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.11.2018 08:20, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na žádost spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.11.2018 10:58, před 6 lety

Duplikát: #27527

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.