Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Stížnost na vyřízení reklamace která nebyla uznána.
Čísla reklamace : 41018/13K2 ze dne 14.2.2013
1) Reklamace byla směřována na nedodáni kožene sedací soupravy v první jakosti, kůže nadstavována filcem.
2) Při složení sedaci soupravy chyběl jeden element sedací soupravy (opěrná část)
47451/13K2 ze dne 9.1.2014
1)Prosezení polštáře sedacísoupravy, odprýskávání barevneho pigmentu kůže, vypadávání lamel při rozkládání sedací soupravy a krabacení kůže za opěrkami hlavy.
Zde mi bylo nabídnut odvoz celé sedací soupravy a její oprava se zapujčením jiné sedací soupravy.
Jedná se o šest závad na jedné sedací soupravě, třináctkrát byla firma jak výrobce tak prodejce kontaktován společně s fotodokumentací závad.
Vrácení peněz ve výší 7239,- polských zlotých
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že se v tomto případě jedná patrně o prodejce, který není registrovaný v České republice, bude i důležité, kde nebo jakým způsobem byl výrobek zakoupen. Pokud by byl výrobek zakoupen v jiné zemi, bude se právní vztah řídit práva této země.
Dle právního řádu České republiky má kupující právo od smlouvy odstoupit v případě, že se na výrobku vyskytnout 4 různé závady po opravě nebo 3 různé závady najednou dle § 622 odst. 2 občanského zákoníku.
Pokud prodejce skutečně není registrovaný v ČR, doporučujeme se se sporem obrátit na Evropské spotřebitelské centrum.
Hodnocení:
Komentář: Reklamace byla vyřízena k mé spokojenosti. Byly mi vráceny peníze