Společnost


SALON MEBLOWY BASZTOWA

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0

#2765Neuznaná reklamace jakosti kožené sedací soupravy i její dodání v nesprávném rozměru

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

11 měsíců 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.03.2014, před 11 lety

Věra Muchová

Znění stížnosti

Stížnost na vyřízení reklamace která nebyla uznána.
Čísla reklamace : 41018/13K2 ze dne 14.2.2013

1) Reklamace byla směřována na nedodáni kožene sedací soupravy v první jakosti, kůže nadstavována filcem.

2) Při složení sedaci soupravy chyběl jeden element sedací soupravy (opěrná část)

47451/13K2 ze dne 9.1.2014
1)Prosezení polštáře sedacísoupravy, odprýskávání barevneho pigmentu kůže, vypadávání lamel při rozkládání sedací soupravy a krabacení kůže za opěrkami hlavy.
Zde mi bylo nabídnut odvoz celé sedací soupravy a její oprava se zapujčením jiné sedací soupravy.


Produkt

Jedná se o šest závad na jedné sedací soupravě, třináctkrát byla firma jak výrobce tak prodejce kontaktován společně s fotodokumentací závad.


Požadované řešení

Vrácení peněz ve výší 7239,- polských zlotých


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2014 09:37, před 11 lety

Vzhledem k tomu, že se v tomto případě jedná patrně o prodejce, který není registrovaný v České republice, bude i důležité, kde nebo jakým způsobem byl výrobek zakoupen. Pokud by byl výrobek zakoupen v jiné zemi, bude se právní vztah řídit práva této země.
Dle právního řádu České republiky má kupující právo od smlouvy odstoupit v případě, že se na výrobku vyskytnout 4 různé závady po opravě nebo 3 různé závady najednou dle § 622 odst. 2 občanského zákoníku.
Pokud prodejce skutečně není registrovaný v ČR, doporučujeme se se sporem obrátit na Evropské spotřebitelské centrum.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
2.3.2015 08:47, před 10 lety


Věra Muchová

Hodnocení:

Komentář: Reklamace byla vyřízena k mé spokojenosti. Byly mi vráceny peníze