Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
20.8.2018 jsem zaslala k reklamaci auto na dálkové ovládání.
Nedostala jsem žádnou informaci ani auto, tak jsem 1.10.2018 poslala mailem žádost o prověření.
Opět žádná reakce.
Telefon je nedostupný.
3.10.2018 jsem zaslala žádost o vrácení peněz (1336 Kč) pro marné uplynutí lhůty k vyřízení reklamace.
Žádná reakce.
Podle stížností jiných lidí na heureka.cz to vypadá, že firma má nějaké potíže, nevyřizuje reklamace ani některé objednávky. E-shop ale normálně funguje.
VaporizR 2 Neon zelený
Vrácení peněz za zboží.
|
Tweet |
Prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel může v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.
Odstoupení doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byly uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.
Insolvenční návrh ze dne 21. 9. 2018 byl 26. 9. 2018 odmítnut, jinými slovy insolvenční řízení v tuto chvíli neběží. Spotřebiteli však doporučujeme, aby stav insolvenčního řízení průběžně sledoval a v případě, že by bylo zahájeno do něj svou pohledávku přihlásil (https://isir.justice.cz/isir/common/index.do).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tathttps://isir.justice.cz/isir/common/index.doo služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.