Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
26.7.2013 jsem zakoupila v prodejně Karolina v Ostravě u výše uvedené firmy páskové letní boty za 1090 Kč s názvem CARINI B1267.Bohužel po první procházce, asi dvouhodinové, se pásky odlepily.První reklamaci jsem podala 14.8.2013.Byla přijata a boty mi byly předány 19.9.2013 zalepené.Protože jsem chtěla opravu vyzkoušet,chodila jsem v nich asi týden pouze doma a znovu pásky nevydržely a odlepily se.Druhou reklamaci jsem podávala 7.10.2013,opět mi byla uznána a boty mi byly zalepeny.Převzala jsem je 26.11.2013.To už s velkou nedůvěrou,protože jsem výrobku přestala věřit a opravy se na botech rovněž nepěkně podepsaly.Nicmémě paní prodavačka,značně nevrlá, mně ubezpečila,že mám boty opět vyzkoušet a pokud nevydrží,vrátí mi peníze.Po třetí reklamaci.Vzala jsem si boty na Silvestrovský pobyt do lázní a chodila v nich pouze po budově a opět rozlepeno.Třetí vratka byla 3.2.2014.25.2.mi bylo sděleno,že se reklamace neuznává,protože jsem si boty poškodila sama,asi tím,že jsem si v nich dovolila chodit.Někdo,kdo se ani nepodepsal mi na lístek napsal,že je to konečné rozhodnutí,s čímž zásadně nesouhlasím a žádám firmu o vrácení peněz.Uvedla jsem svůj nesouhlas na doklad při přebírání bot.Přístup firmy i prodavaček považuji za nepřijatelný,dávali mi najevo,že si problémy vymýšlím a neumím v botech správně chodit. Je to pro mně naprosto nepřijatelné.
specifikace obuvi : CARINI B1267 cena 1090 Kč zakoupeno 26.7.2013 a tedy v záruce
Žádám o vrácení peněz,vadné boty vrátím na prodejnu, jiné řešení nevidím.
|
Tweet |
V tomto případě doporučujeme kupující, aby vyhledala vhodného soudního znalce a obuv nechala posoudit. V případě, že společnost odmítá reklamaci uznat, není řešením znovu jí obuv dávat na posouzení. Soudní znalec výrobek posoudí a zhodnotí příčinu vady. V případě, že by byl znalecký posudek ve prospěch kupujícho, má právo žádat i úhradu nákladů spojených s pořízením znaleckého posudku.
Společnost PONPOL, s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.