Společnost


PONPOL, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2766Neuznaná třetí reklamace závady na botech

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 24 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.03.2014, před 11 lety

Hana Hurtíková

Znění stížnosti

26.7.2013 jsem zakoupila v prodejně Karolina v Ostravě u výše uvedené firmy páskové letní boty za 1090 Kč s názvem CARINI B1267.Bohužel po první procházce, asi dvouhodinové, se pásky odlepily.První reklamaci jsem podala 14.8.2013.Byla přijata a boty mi byly předány 19.9.2013 zalepené.Protože jsem chtěla opravu vyzkoušet,chodila jsem v nich asi týden pouze doma a znovu pásky nevydržely a odlepily se.Druhou reklamaci jsem podávala 7.10.2013,opět mi byla uznána a boty mi byly zalepeny.Převzala jsem je 26.11.2013.To už s velkou nedůvěrou,protože jsem výrobku přestala věřit a opravy se na botech rovněž nepěkně podepsaly.Nicmémě paní prodavačka,značně nevrlá, mně ubezpečila,že mám boty opět vyzkoušet a pokud nevydrží,vrátí mi peníze.Po třetí reklamaci.Vzala jsem si boty na Silvestrovský pobyt do lázní a chodila v nich pouze po budově a opět rozlepeno.Třetí vratka byla 3.2.2014.25.2.mi bylo sděleno,že se reklamace neuznává,protože jsem si boty poškodila sama,asi tím,že jsem si v nich dovolila chodit.Někdo,kdo se ani nepodepsal mi na lístek napsal,že je to konečné rozhodnutí,s čímž zásadně nesouhlasím a žádám firmu o vrácení peněz.Uvedla jsem svůj nesouhlas na doklad při přebírání bot.Přístup firmy i prodavaček považuji za nepřijatelný,dávali mi najevo,že si problémy vymýšlím a neumím v botech správně chodit. Je to pro mně naprosto nepřijatelné.


Produkt

specifikace obuvi : CARINI B1267 cena 1090 Kč zakoupeno 26.7.2013 a tedy v záruce


Požadované řešení

Žádám o vrácení peněz,vadné boty vrátím na prodejnu, jiné řešení nevidím.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2014 10:02, před 11 lety

V tomto případě doporučujeme kupující, aby vyhledala vhodného soudního znalce a obuv nechala posoudit. V případě, že společnost odmítá reklamaci uznat, není řešením znovu jí obuv dávat na posouzení. Soudní znalec výrobek posoudí a zhodnotí příčinu vady. V případě, že by byl znalecký posudek ve prospěch kupujícho, má právo žádat i úhradu nákladů spojených s pořízením znaleckého posudku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.2.2015 10:47, před 10 lety

Společnost PONPOL, s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.