Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, chtěla bych podat stížnost na nedoručený lístek.
Schránku mám dobře označenou: jméno a příjmení i číslo bytu. V domě jsem jediná tohoto jména i příjmení a stále mi nevhazují lístky, pokud si mám vyzvednout něco co mám na poště. Většinou jsou to doporučené dopisy. Jednou jsem lístek se svými osobními údaji našla ležet na zemi před schránkami, takže kdokoli si mohl přečíst mé osobní údaje, což není v pořádku vzhledem k nařízení o GDPR. Dále jsem očekávala psaní a lístek mi nebyl vůbec dodán a nenašla jsem ho ani na zemi, kdoví jestli byl vůbec vypsán. Naštěstí jsem se dozvěděla, že je na poště a chtějí ho poslat na zpět k odesílateli, tak jsem si ho vyzvedla. Ale teď jsem velice ve stresu, má mi přijít velice důležité psaní do vlastních rukou a pokud nedostanu lístek do schránky, protože tady nikdy nezvoní, tak ani nebudu vědět, že už je zásilka na poště.
Chtěla jsem si stěžovat přímo na poště, jestli by dotyčnému či dotyčné, který/á nám nosí psaní řekli, aby vše házela do schránek. Tam mě odkázali sem, abych si stěžovala přes internet, že s tím nemohou nic dělat.
Nikdy jsem předtím stížnost nepsala, tak bych se předem chtěla omluvit, pokud je to napsané nesprávně. Velice Vám děkuji.
Ráda bych, aby se mi dostalo vysvětlení proč mi není pošta doručována do schránky, a také ujištění, že se bude s mými osobními údaji nakládat opatrně! A velice bych uvítala, aby dotyčnému, který nám nosí poštu, bylo vysvětleno, že pošta patří do schránky. Nevadí mi si poštu vyzvednout osobně, ale lístek potřebuji jinak ani nevím, že něco na poště mám.
|
Tweet |
Kvalitu poskytovaných služeb může zákazník poštovních služeb reklamovat u kterékoli pošty. Jen tak lze docílit plnění závazků Českou poštou a zkvalitnění jejích služeb.
Reklamovat poskytovanou službu lze na kterékoliv poště, spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může stěžovatel podat do jednoho měsíce námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Proti zamítnuté reklamaci je také možné se bránit pomocí postupů České pošty. Česká pošta se odmítla zabývat stížnostmi svých zákazníků podanými prostřednictvím služby mimosoudního řešení sporů VašeStížnosti.cz, neboť disponuje vlastním systémem řešení stížností, který považuje za plně dostačující. Není-li spotřebitel spokojen s poskytováním poštovních služeb, může kromě uplatnění reklamace podat i stížnost. Stěžovat si můžete i telefonicky nebo e-mailem.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman