Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#27669Zkažené kuřecí křídla

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.11.2018, před 6 lety

Dmitrij Don

Znění stížnosti

Dnes jsem koupil kuřecí křídla a stehna. Křídla byla zkažená a to už není poprvé. Bohužel jsem to zjistil, až když to bylo v troubě, takže už to nešlo vrátit. Tohle opravdu nečekám od "Jedničky v čerstvosti".
Křídla koupena v Lidl Plzeň Americká.
Byl jsem velice tolerantní zákazník. Vždy jsem tady kupoval maso a ryby.
Jsem velice zklamaný.
Takže pro maso a ryby jinam...


Produkt

Kuřecí křídla balená v ochranné atmosféře


Požadované řešení

Nápravné opatření? Byl bych rád, ale moc tomu nevěřím.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2018 11:09, před 6 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelkou očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.

Spotřebitelka by mohla rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: http://eagri.cz/public/web/svs/portal/zakladni-informace/kontakty/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.11.2018 13:07, před 6 lety

Dobrý den pane Done,

velmi nás mrzí, že jste si na kuřecích křídlech nemohl pochutnat. Váš podnět jsme postoupili odpovědným kolegům z plzeňské pobočky, aby zjednali nápravu a prováděli kontrolu čerstvosti častěji. Maso mohlo být rovněž zkažené v důsledku přerušení teplotního řetězce, který lze zachovat uložením nakoupeného masa do chladící tašky ihned na prodejně a následné okamžité spotřeby.

Ještě jednou děkujeme za upozornění a omlouváme se za komplikace. S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2018 09:14, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
7.12.2018 09:40, před 6 lety


Dmitrij Don

Hodnocení: