Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dnes jsem koupil kuřecí křídla a stehna. Křídla byla zkažená a to už není poprvé. Bohužel jsem to zjistil, až když to bylo v troubě, takže už to nešlo vrátit. Tohle opravdu nečekám od "Jedničky v čerstvosti".
Křídla koupena v Lidl Plzeň Americká.
Byl jsem velice tolerantní zákazník. Vždy jsem tady kupoval maso a ryby.
Jsem velice zklamaný.
Takže pro maso a ryby jinam...
Kuřecí křídla balená v ochranné atmosféře
Nápravné opatření? Byl bych rád, ale moc tomu nevěřím.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelkou očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Spotřebitelka by mohla rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: http://eagri.cz/public/web/svs/portal/zakladni-informace/kontakty/
Dobrý den pane Done,
velmi nás mrzí, že jste si na kuřecích křídlech nemohl pochutnat. Váš podnět jsme postoupili odpovědným kolegům z plzeňské pobočky, aby zjednali nápravu a prováděli kontrolu čerstvosti častěji. Maso mohlo být rovněž zkažené v důsledku přerušení teplotního řetězce, který lze zachovat uložením nakoupeného masa do chladící tašky ihned na prodejně a následné okamžité spotřeby.
Ještě jednou děkujeme za upozornění a omlouváme se za komplikace. S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: