Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den
dne 9.6. 2018 jsem se zaregistrovala na seznamku Academic Singles, zaplatila jsem měsíční členství ve výši 149 Kč, dne 19.6. jsem poslala dle instrukcí výpověď emailem (po zjištění, že profily na seznamce jsou podvodné) a celou věc jsem považovala za uzavřenou.
Dnes, po 5ti měsících, se společnost pokoušela strhnout z mého bankovního účtu částku 2247 Kč plus manipulační poplatek 280 Kč, dohromady tedy 2527 Kč. Nikdy jsem nebyla informována o automatickém prodlužování členství, dle podmínek společnosti je členství možno prodloužit pouze o částku, kterou jsem zaplatila, tedy o částku 149 Kč. Společnost mi vyhrožuje, že pokud částku 2527 Kč neuhradím do 12. 11., předají mou záležitost vymahačské společnosti. Naléhavě Vás prosím o pomoc.
Jsem ochotna zaplatit částku 149 Kč a přeji si aby akceptovali mnou podanou výpověď.
Podvodná seznamka Academic Singles společnosti be2 si účtovala bez mého vědomí poplatky za členství 5 měsíců po jejím zrušení. Nyní se mi neúspěšně částku snažila strhnout z účtu a vyhrožuje předáním záležitosti vymahačské společnosti.
Uhradím jeden další měsíc členství, tedy 149 Kč, prosím o okamžité akceptování mé výpovědi z 19. 6. 2018. Ráda bych záležitost řešila po vzoru stížnosti #21304 - výpověd academic singles.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitelku o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitelku o době trvání závazku a o podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitelku řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitelku o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uvedena společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo možné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebitelce brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitelku na jejích právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 174795928
Dobrý den.
Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti kontaktovalo Oddělení pohledávek Academic Singles.
V případě nejasností se můžete opětovně obrátit na:
zakaznickyservis@academic-singles.cz
Dobrý den,
děkuji Vám za Vaši snahu vyřešit mou stížnost.
Oddělení pohledávek mne kontaktovalo, ale v jejich a mém tvrzení je rozpor.
Dne 18.6. jsem posílala email s žádostí o výpověď členství a okamžité zrušení účtu (přikládám screen emailu). Zrušila jsem si profil a od té doby mne společnost navzdory svému tvrzení nekontaktovala (pokud ano, mail mi nepřišel). V červenci mi společnost bez mého vědomí strhla z účtu částku 2247 Kč. Byla jsem v té době na dovolené mimo přístup k internet bankingu, tuto skutečnost jsem odhalila až včera při kontrole účtu. Včera mi poprvé přišel mail s instrukcemi k výpovědi členství. Reagovala jsem podle instrukcí a poslala výpověď přílohou ve formátu pdf s datem zpětně (pdf přikládám)
Nikdy jsem neobdržela informaci o prodlužování členství poté, co jsem jej po 9ti dnech užívání zrušila.
Nikdy jsem nebyla informována o změně členství z měsíčního na tříměsíční!
Nikdy jsem nebyla informována o neúměrném navýšení částky a jejím stržení z účtu.
Objednala jsem službu v hodnotě 149,-, jak jsem již uvedla, bylo mi účtováno a strženo 2249,- a nyní si společnost účtuje další částku 2527,-.
Prosím o refundaci částky 2249,- zpět na můj účet, storno vymáhání dalšího poplatku za již neexistující vypovězené členství, smazání veškerých mých údajů z databáze společnosti. Prosím o přihlédnutí k faktu, že jsem hned udělala vše pro to, aby mé členství bylo zrušeno dle instrukcí, které jsem měla k dispozici.
K. Krahulcová
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat.
ID: 174795928
Dobrý den.
Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti kontaktovalo Oddělení pohledávek Academic Singles.
V případě nejasností se můžete opětovně obrátit na:
zakaznickyservis@academic-singles.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.