Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den.
Zaregistroval jsem se na seznamku be2 a 4.10.2018 jsem zaplatil Premium členství na zkušební měsíc za 149 kč.Přesně po měsíci mi můj profil zablokovali,protože se jim nepodařilo z mého účtu stáhnout 2247 kč. a to jen proto že kartu s které jsem to platil jsem již neměl,byla zablokovaná ,měl jsem novou s jiným číslem atd.Dnes po mně chtějí zaplatit 2527 kč do 10.11.2018. V případě že to nezaplatím, budou po mně vymáhat peníze exekuční cestou. O prodloužení Premium členství zajem nemám.
Děkuji za pomoc.
S pozdravem Michal Stoniš.
CHtěl bych aby mezi mnou a společností be2 S.a.r.l. nebyl žadný závazek,aby zrušili mé členství a byla smazána veškerá má data a fotografie s této podvodné seznamky. Nechci již mít s touto seznamkou nic společného.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitelku o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitelku o době trvání závazku a o podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitelku řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitelku o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uvedena společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo možné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebitelce brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitelku na jejích právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 169904769
Dobrý den.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 04/10/2018. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolil a uhradil a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).
Vzhledem k tomu, že jste včas a řádně nevypověděl Vaše členství, Vaše původně zakoupené členství bylo prodloužené.
Můžeme Vás však ujistit, že z naší strany už členství nebude opětovně prodloužené po zaplacení již probíhajícího období, takže žádné dodatečné náklady související s členstvím, kromě již otevřené pohledávky, nevzniknou.
Další informace ohledem pohledávky/ dluhu Vám můžeme poskytnout na:
zakaznickyservis@be2.cz
Společnost be2.po mně chce zaplatit peníze za období,které mi blokuje. Také ,tím pádem prodlouží členství o které nestojím. S vyjádřením společnosti nesouhlasím a požaduji okamžité zrušení mého profilu.
ID: 169904769
Dobrý den.
V zájmu vymázání údajů z databáze prosím dodržte standardní postup a přímo z Vaší registrované emailové adresy kontaktujte:
ochrana@be2.cz,
mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství a evidenci a proces vymáhání dlužného poplatku to neovlyvní,
děkujeme Vám.
Zajímalo by mně za co společnost be2. po mně neustále vyžaduje zaplacení 2527 kč ? Když jsem zaplatil 149 kč.za měsíc a přesně měsíc jsem měl přístup k Premiovému členství. Po vypršení zaplaceného měsíce mi společnost be2.můj profil úplně blokuje. Nebudu platit za něco, co nemám a ani jsem nechtěl. Společnost be2. mně o podmínkách řádně neinformovala a uvedla mne v omyl.
Společnost smí smlouvu prodloužit jen za předpokladu, že o tom uživatele jasně a srozumitelně informuje ještě před uzavřením smlouvy. Jinak nemá právo účtovat si další poplatky.
Informace o prodloužení pouze v obchodních podmínkách pak dostatečná není. Platební stránka sice obsahuje informaci o automatické prolongaci, avšak dle našeho názoru nedostatečným způsobem. Je zarážející, že ostatní text je uveden černou barvou, která v kombinaci se světlým podkladem umožňuje jednoduché přečtení, zatímco poučení o automatické prolongaci je uvedeno šedým písmem na šedém podkladu, takže je o poznání méně čitelné a přehlédnutelné. Závazně posoudit, zdali je poučení poskytnuté takovou formou dostatečné však přísluší jedině soudu. Pokud by však dostatečné nebylo, nevznikla by na straně spotřebitele povinnost uhradit poplatek za prodloužené členství.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat.
ID: 169904769
Dobrý den.
Informace o délke a ceně prodlouženého členství je možné najít i na platební stránce ještě před zaplacením prvního období předplatnýho.
Podrobné informace jsou uvedené také v uvítacím emailu, který Vám byl odeslán prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Jelikož tento dokument obsahuje Vaše osobní údaje, archivovanou kopii si můžete v případě potřeby vyžádat u Zákaznického centra na adrese:
zakaznickyservis@be2.cz
Z vyjádření dTestu jasně vyplívá že společnost be2 po mně neopravněně požaduje zaplacení poplatku za prodloužení členství. Společnost be2. mně jasně a srozumitelně neinformovala o podmínkách prodloužení členství. Po společnosti be2.touto cestou opakovaně požaduji odstraněni mého profilu a smazání všech mích dat a fotek ze seznamky be2. dTestu velice děkuji za pomoc.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.