Společnost


DER Touristik CZ a.s.

Počet nahlášených stížností:238
Z toho za letošní rok:21
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#27678Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.11.2018, před 6 lety

Adam Orlík

Znění stížnosti

Po příjezdu do hotelového komplexu jsme byli doslova šokování smradem kanalizace, která doprovázela celý náš pobyt – cítit byla opravdu všude – u recepce, minimarketu, cestou na pláž, cestou na snídaně, obědy, večeře a na dalších místech hotelového komplexu a když do toho foukl vítr, tak to bylo jako v kravínu. Opravdu nechutný zážitek, který stejně negativně vnímali všichni ubytovaní…

Z informační schůzky s panem delegátem nám v hlavě utkvěla pouze tato infromace: „Na hotelových pokojích se krade, ví se o tom a zřejmě se také ví, který zaměstnanec to má na svědomí, pokud nechcete přijít o své věci, tak si zaplaťte trezor za 20eur na týden, hotel za nic neručí.“

Cestou na Zakynthos se ztratil můj kufr, po přistání mi pan delegát očividně nerad a ve velkém spěchu pomohl sepsat dokument na letišti Zakynthos a tím to pro něj skončilo…kufr jsem si druhý den sháněl sám – volal jsem do Eximu, kde jsem dostal číslo na agenturu, která řeší ztracené kufry – ten se našel v Praze a byl mi doručen druhý den… s takovou úrovní delegáta jsme se na svých cestách ještě nikdy nesetkali...stejný názor nám potvrdili i ostatní klienti Eximu, co s námi na dovolené byli…

Dovolenou jsme vybírali podle fotek a popisu hotelu na stránkách Eximu. Fotky ale zřejmě nebyly vůbec aktuální a avizované služby také neodpovídaly nabídce. Očekávali jsme čistý a klidný hotel s hezkými pokoji, to co nás na pokoji čekalo můžeme doložit fotodokumentací… setkali jsme se s rezavou koupelnou, plísní, spálenými zásuvkami, zaprášeným ovladačem k televizi, která už to měla dávno „za sebou“, polorozpadlými schody atd….

Připlatili jsme si za pokoj s výhledem na moře, čehož jsme hned první noc litovali – probíhající diskotéka na pláži u hotelu nenechala spát mou manželku ani dvouletou dceru…proti hluku nepomohlo ani zavření oken. Diskotéky probíhaly každou noc a hluk byl k nevydržení, pořídil jsem několik videozáznamů jako důkaz, rád vám je poskytnu…po skončení diskotéky se na hotel vracívali podnapilí ubytovaní, což situaci rozhodně nepomohlo. Třetí noc, kdy manželka a dcera nespaly, jsem se v 1:00 v noci vydal na recepci hotelu s reklamací a žádostí výměny pokoje za pokoj, který nebude situován s výhledem na pláž a moře – pro můj obrovský údiv mi bylo sděleno, že všechny pokoje hotelu Zante Imperial Beach jsou situovány s výhledem na moře a pláž a že tedy pro nás nemohou nic udělat. ... příplatek činil dohromady 1780kč. Nakonec jsme byli přesunuti do jiného pokoje, opět s výhledem na moře a pláž, který byl ale alespoň cca 100m dál od diskotéky, nicméně žádný efekt na hluk to nemělo. Potkali jsme se zde s několika Čechy, kteří si za výhled na moře nepřipláceli a samozřejmě měli výhled na moře – protože to mají všechny pokoje, že ano….Žádáme tedy navrácení tohoto příplatku v plné výši…

Na stránkách Eximu byl vyfocen tobogán u bazénu, dále dětský koutek, vláček atd…zkrátka ideální hotel pro děti a jejich vyžití, nicméně po příjezdu zjistíte, že tobogán se otvírá jen na na dvě hodiny dopoledne a na dvě hodiny odpoledne, vláček jezdí za celý den půl hodiny dopoledne a půl hodiny odpoledne a dětský koutek je otevřen také jen v určitou hodinu – navíc z avizovaného dětského koutku podle fotky v nabídce zájezdu, zbyla už jen menší část všech atrakcí – vlastně zbyla už jen trampolína, děravý nafukovací hrádek a pár nefunkčních elektrických aut na mince, navíc dětský koutek byl přesunut do jiné místnosti než byl na fotkách – zkrátka a dobře, další zklamání… v dětském bazénu byly chybějící a popraskané kachličky a rezavé zábradlí, smutné…

Od 19:00 zákaz vstupu do bazénu z důvodu čistění, to na ostatních normálních hotelech probíhá od 23:00 nebo později…tady to však je zřejmě všechno naruby…

Zarazila nás celková hygiena tohoto hotelu…
- Obité a uštípané sklenice a talíře
- Nahnilé ovoce
- Zmrzliny u snack baru se pomalu rozpouštěly na slunci, kovová naběračka na zmrzlinu se máčela celý den ve stejné vodě, sendviče se vyhřívaly na slunci a čekaly komu způsobí střevní potíže
- Lítacíma dveřma šli v kuchyni vidět kouřící kuchaři
- Zápach kanalizace

Jídlo bylo chuťově velice špatné a co je nejhorší, bylo stejnorodé, každý den se opakovalo víceméně to stejné, jen některá jídla byla obměňována v 3denních intervalech…i když jsme si dávali velice dobrý pozor, co si dáváme na talíř, tak naše dvouletá dcera začala v průběhu čtvrtého dne zvracet, k ní se pak přidala také manželka, podotýkám, že jsme se nestravovali nikde jinde než v komplexu hotelu. Svou bezradnost, kdy vám dvouleté dítě nemůže říci, co ho bolí, vám snad nemusím ani popisovat…kontaktoval jsem delegáta s žádostí o pomoc – ten mi řekl, ať si zavolám na pojišťovnu, tím to pro něj bylo vyřízené…zajistil jsem si tedy přes pojišťovnu dopravu a vyšetření v medical centru – tady nám potvrdili otravu jídlem a následnou dehydrataci jako následek zvracení…byli jsme převezeni do státní nemocnice, kde se manželka a dcera podrobily dalšímu vyšetření a krevním odběrům. Manželka byla okamžitě napojena na transfůzi – cca 3 hodiny jsme čekali, než se vyprázdní kapačka. Věřte, že nemocnice na Zakynthose nevypadají tak, jako vypadají nemocnice u nás…O půlnoci jsme stáli před nemocnicí a nevěděli, jak se dostat zpět na hotel, vyřešili jsme hodinovou cestou taxíkem doprovázenou dalším zvracením dcery…Manželka s dcerou dostaly předepsanou přísnou dietu a zákaz pobytu na slunci, tímto pro nás naše vysněná dovolená skončila…holky trávily dny na pokoji a večer nemohly spát díky diskotéce na pláži…

Cítíme se poškozeni jak finančně, tak také psychicky, na první společnou dovolenou jako rodina jsme se nesmírně těšili a místo toho si odvážíme zážitky, na které je lepší zapomenout, Bohužel čas už vrátit zpět nejde, stejně tak nelze vrátit mou 10ti denní dovolenou v práci…

Nedostatků a pochybení bylo více než dost, tak se odkazujeme na Frankfurtskou tabulku a žádáme navrácení 50% celkové fakturované částky zájezdu…


Shrnutí:
- Neodpovídající kvalita a úroveň hotelu a nabízených služeb, strava, hygiena, smrad, hluk, delegát


+ jako důkaz fotodokumentace a videonahrávka každonočního hluku z pláže


Produkt

Reklamace zájezdu dle cestovní smlouvy č. 128203703


Požadované řešení

vrácení 50% uhrazené ceny zájezdu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2018 12:50, před 6 lety

Měl-li zájezd vady a vytkl-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vady. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Vyskytnou-li se po odjezdu podstatné vady zájezdu, nabídne pořadatel bez dodatečných nákladů pro zákazníka vhodné náhradní řešení, pokud možno stejné nebo vyšší jakosti, než jaká byla sjednána ve smlouvě, aby zájezd mohl pokračovat. Je-li navrhované náhradní řešení nižší jakosti, než jakou určuje smlouva, poskytne pořadatel zákazníkovi přiměřenou slevu.

Pokud pořadatel zájezdu porušil některou ze svých povinností, může spotřebitel také požadovat náhradu škody na majetku a také náhradu újmy za narušení dovolené. Pořadatel odpovídá zákazníkovi za splnění povinností ze smlouvy bez zřetele na to, zda v rámci zájezdu poskytují jednotlivé služby cestovního ruchu jiné osoby.

Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese https://www.dtest.cz/clanek-4407/pravo-problemy-se-zajezdy.

Pokud pořadatel reklamaci zájezdu zamítne, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.12.2018 14:53, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.