Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#2768Nedoručené cenné psaní

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.03.2014, před 11 lety

Vojtěška Lindovská

Znění stížnosti

Moje přítelkyně z Batelova mi odeslala zlaté prsteny v bublinkové obálce jako cenné psaní s hodnotou 5 000,-Kč.Když nedoručené psaní reklamovala,bylo jí řečeno,že se psteny takto neposílají a že tedy nic nedostane. V předpisech č.pošty ale je uvedeno,že do cenných psaní patří peníze,šeky,drahé kovy a výrobky z nich.Prosím o prošetření této stížnosti.


Požadované řešení

Buď dodání zásilky /cenné psaní/,nebo proplatit 5000Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.4.2014 09:14, před 11 lety

VC případě, že Česká pošta ztratila psaní, které bylo pojištěno na hodnotu 5000 Kč, odpovídá za tuto škodu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.6.2014 18:53, před 11 lety

Bohužel Česká pošta, s.p. na výzvy k reakci na podané stížnosti nereagoval. Vzhledem k tomu, že služba mimosoudního řešení sporů je založena na principu dobrovolnosti, nelze stížnost v rámci služby VašeStížnosti.cz úspěšně vyřešit.
Spotřebitel by se musel svých nároků domáhat přímo vůči Česká pošta, s.p., prostřednictvím soudního řízení nebo u Českého telekomunikačního úřadu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
8.6.2014 18:53, před 11 lety


Vojtěška Lindovská

Hodnocení: