Společnost


Základní organizace Českého zahrádkářského svazu Kunovice

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#27685Vypálení slivovice

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.11.2018, před 6 lety

Lubomír Škrášek

Znění stížnosti

Dobrý den.
Minulý rok jsem vypálil 30 litrů meruňkovice. Jenže páleničář místo 51% alkoholu mě to vypálil na 47% což po společné dohodě mě to na těch 51% alkoholu upravil. Problém pro mě byl ten, že si zaúčtoval cenu ne za 30 litrů, ale za 35. Protože jsme tam byli z dcerou a jejím přítelem, tak jsme chtěli, aby nám vrátil peníze za těch 5 litrů navíc. To ale nešlo, protože byl už vystavený doklad. Tak těch 5 litrů kompenzoval tím, že nám je dal ze svého (rčení - za blbost se platí). Letos 3. listopadu jsem přivezl zkvašené švestky na vypálení a ejhle. Kdo tam nebyl? Stejný páleničář jako loni p. V. F. Ze 120 až 130 litrů kvasu jsem vypálil pouze 11,7 litrů, což při takovém letošním počasí je hodně nezvykle málo. Myslím si, že tento člověk si chtěl asi vrátit svou škodu z minulého roku, tak to vyřešil tímto způsobem. Myslím, že můj kvas neodpovídá jen vypálení švestek, ale nějaká směska jiného ovoce. Pan V. si mě z loňska velice dobře pamatoval a mezi námi při placení došlo ke slovní potyčce, kde mi vyhrožoval, že si dá na mě příště pozor, což je pro mne nepřípustné. Můžu taky dodat příslušným orgánům vzorek této jakoby slivovice, jestli je to pravdu ze švestek. Je mi jasné, že tento spor může být vedený jako tvrzení proti tvrzení. Alespoň bych Vás poprosil, co s tím můžu já nebo vy udělat, aby tento zahr. spolek i s pánem V. o tom byl alespoň informován. Pokud to nepůjde přes Vás, pokusím to přes sdělovací prostředky.

Děkuji za pochopení a pěkný den přeje

Škrášek Lubomír


Požadované řešení

Poprosil bych Vás, co s tím můžu já nebo vy udělat, aby tento zahr. spolek o tom byl alespoň informován.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2018 15:31, před 6 lety

V daném případě byla uzavřena smlouva o díle. Pokud bylo dílo dokončeno, ale vykazuje vady (dílo neodpovídá smlouvě, neodpovídá-li dodané množství), musí spotřebitel tyto vady oznámit neprodleně po převzetí díla.

Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace) musí obsahovat jednak oznámení vady (její popis) a jednak požadovaný způsob vyřízení reklamace (právo). S reklamací je třeba se obrátit na zhotovitele. Písemnou formu reklamace lze jen doporučit. Zhotovitel je povinen vydat objednateli potvrzení o uplatnění reklamace, jinak mu hrozí postih ze strany dozorového orgánu, jímž je Česká obchodní inspekce.

Nebude-li možné spor mezi spotřebitelem a podnikatelem urovnat smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2018 11:44, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.