Společnost


Mountfield a.s.

Počet nahlášených stížností:196
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#27686Nedodání objednaného ND; neuznání záruční opravy bubnové sekačky BELLA

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.11.2018, před 6 lety

Vladimír Macura

Znění stížnosti

mám od nich tu sekačku, zatím v 7-leté záruce. Má opakované vady, jako 1) prázdná duše bez viditelného poškození pneu, 2) velmi brzy vadná ložiska plazu. Několikrát mě "donutili", abych si to uhradil ze svého - jsem bohužel snadno ovlivnitelný člověk ....
Nyní se ještě k výše popsanému objevil vadný startér - ten jsem nejdříve objednal jako ND, že ho zase já zaplatím, ale dodnes - od 3.9. nemám od nich žádnou zprávu!! Takže na podzim nemůžu z toho důvodu sekat otavu!
Tak jsem se už zařekl a chtěl opravu v záruce. Nic z toho však neuznali. Našli více závad, ale ty další zaplatím já - například jsem svou liknavostí propásl 2-letou záruku na rotační části/ložiska. Jde o servis v Č. Těšíně, mám s nimi nějakou korespondenci, ještě se obracím na jejich ústředí, tak uvidím ... ale moc jim nevěřím … mám od nich mnoho výrobků, ale s reklamací mám vždy jen špatné zkušenosti ...


Produkt

bubnová sekačka BELLA; 7-letá záruka; koupě v 09/2013; 3x byla v opravě; poprvé hned po roce = cca 30 hod provozu


Požadované řešení

- uznání výměny alespoň vadného startéru a stále prázdného kola jako záruční opravu
- ostatní zjištěné závady si uhradím/zajistím na vlastní náklady


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2018 10:08, před 6 lety

Pokud byla sjednána smluvní záruka, která jde nad rámec zákonné záruky, bude rozhodné, jaké podmínky byly sjednány. Prodávající v prodloužené smluvní záruce již může nastavit odlišné podmínky od těch zákonných (např. reklamaci je možné uplatnit pouze na určité vady). Nebyly-li zvláštní podmínky pro uplatnění reklamace ujednány, vztahuje se na záruku zákonný režim.

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.12.2018 15:01, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.