Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, koncem ledna 2014 jsem si koupila bundu v hodnotě cca 1890,- na jejich e-shopu,poslali mi jinou velikost,ale na faktuře byla napsaná objednaná velikost, po zavolání na jejich infolinku nám řekli,že mou požadovanou velikost nemají a nebudou mít,nevysvětlili proč poslali jinou bez zeptání. Domluvila jsem se s nimi na odstoupení od smlouvy a ať mi vrátí i peníze za dopravu když to byla jejich chyba, poslala jsem jim bundu zpět,pak vypsala dokument o odstoupení a poslala jim ho na email jak chtěli. Po přijetí bundy mi napsali,že stav objednávky se změnil na reklamaci s ID ....,už je to od té doby co ji přijali 2 měsíce + nějaký den,mezi tím jsem jim psala xkrát kdy mi konečně pošlou peníze, pokaždé měli nějakou výmluvu nebo mi napsali zase,že stav objednávka se změnil na reklamaci a 2x v jiném týdnu mi napsali,že do konce týdne budu mít platbu na účtu a nic, když jsem jim naposled před týdnem psala, že už mně to nebaví takhle,prostě ať mám peníze na účtu v nejbližších dnech nebo to budu řešit jinak,tak už ani neodepsali. Teď jsem jim ještě napsala do diskuze na heurece,kde je víc stejných případů a ještě i negativní recenzi. Už nevím co dělat, psala jsem i dotaz na ČOI e-podatelny a neodepsali mi. Proto prosím o pomoc. Janušová
Dámská zimní bunda Funstorm Goleo petrol
Chci dostat zpátky své peníze za vrácené zboží.
|
Tweet |
V případě, že došlo k odstoupení od smlouvy, bylo povinností prodejce vrátit uhrazené finanční částky do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.
Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitelky.